موبایل و تبلت

انتشار آپدیت اندروید 11 برای سرفیس Duo در تابستان سال آینده

براساس گزارشات، مایکروسافت تصمیم دارد که تا تابستان سال آینده، بروزرسانی سیستم عامل اندروید 11 را به گوشی تاشوی سرفیس Duo بیاورد. ادعا می شود که اطلاعات را از جلسات توجیهی با اعضای آمریکایی مایکروسافت گروه محصولات Surface Duo دریافت کرده است. اگرچه تاریخ دقیقی در دسترس نیست، ولی می توانید هر زمان پس از شروع H2 2021 انتظار آن را داشته باشید.

گوگل اندروید 11 را در سپتامبر 2020 راه اندازی کرد و مایکروسافت Surface Duo را در همان زمان برای فروش در دسترس قرار داد. در حالی که کاربران مشکوک بودند مایکروسافت ممکن است از دستگاه اندرویدی دست بکشد، این گزارش چیز دیگری می گوید. به نظر می رسد مایکروسافت و گوگل بیش از گذشته با یکدیگر کنار آمده اند. به طور خاص، گزارش شده که تغییرات مربوط به Dual-Display به کد اصلی اندروید راه پیدا می کند.

فقط امیدواریم که به روزرسانی زودتر و زمانی در ژوئن یا جولای 2021 انجام شود. مایکروسافت اخیراً قیمت Surface Duo را در آمریکا 400 دلار کاهش داده بود. این دستگاه با قیمت 999 دلار به جای 1399 دلار برای مدل پایه (128 گیگابایت) و 1099 دلار به جای 1499 دلار برای نسخه 256 گیگابایتی در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا