پاکت بوک، یک شرکت تولیدکننده کتابخوان الکترونیکی، InkPad Color را عرضه کرده که ادعا می شود اولین دستگاه با صفحه جدید Kaleido بوده که در ایالات متحده و بازار اروپا در دسترس است. PocketBook InkPad Color با نمایشگری 7.8 اینچی و وضوح 1404 در 1872 پیکسل ارائه می شود که از جدیدترین صفحه رنگی E-Ink استفاده می کند.

این رزولوشن 300dpi را برای محتوای مونوکروم و 100dpi را برای نمایش رنگ ها ارائه می دهد. این شرکت همچنین نشان داد که نسخه جدید Kaleido دارای الگوی فیلتر رنگ متفاوتی است که کنتراست و اشباع رنگ بهتری نسبت به Kaleido اول ارائه می دهد که خود یک فناوری کاملاً جدید است. همچنین می گوید که میزان تازه سازی صفحه در نرم افزار بهبود یافته است.

مشابه مدل قبلی، این مدل همچنین از یک پردازنده مرکزی دو هسته ای 1 گیگاهرتزی با 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. همچنین یک اسلات کارت microSD وجود دارد که به کاربران امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی را بیشتر گسترش دهند. برای اتصال، دستگاه از Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می کند. این دستگاه از تعدادی از فرمت ها، نظیر ePub ، PDF ، CBR ، CBZ ، FB2 ، HTML ، MOBI و سایر موارد پشتیبانی می کند. همچنین از فایل های صوتی و تبدیل متن به گفتار پشتیبانی می کند. این دستگاه از یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس استفاده کرده و باتری آن 2900 میلی آمپر ساعت است. هم اکنون با قیمت 329 دلار برای خرید در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *