موبایل و تبلت

معرفی سنسور دوربین امنی ویژن OV50A با 100 درصد تشخیص فاز

شرکت امنی ویژن از سنسور دوربین جدید مدل OV50A پیش از برگزاری رویداد MWC رونمایی کرده است. این سنسور دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل است و اولین سنسور تصویر از این شرکت با 100 درصد تشخیص فاز برای فوکوس خودکار برتر است که در گوشی های هوشمند پرچمدار به بازار عرضه می شود.

طبق اعلام رسمی سازنده شناخته شده سنسور تصویر، سنسور تصویر جدید دارای اندازه پیکسل 1.0 میکرون، افزایش تبدیل انتخابی و فرمت اپتیکال 1/1.5 اینچ با فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز چهارگانه (QPD) و رموزایک روی تراشه است. به گفته آرون جیاسیلان، مدیر بازاریابی امنی ویژن، یکی از بزرگترین نقاط فروش تلفن های همراه عملکرد دوربین است، و آنها سال ها به طور مداوم فاصله خود را با دوربین های DSLR کاهش داده اند. فناوری فوکوس خودکار QPD اکنون با آوردن عملکرد فوکوس خودکار در سطح DSLR برای دوربین های گوشی هوشمند، این فاصله را حتی کمتر می کند.

اکنون، سنسور جدید OmniVision با فناوری قالب انباشته PureCel Plus-S این شرکت توسعه یافته و همراه با آرایه فیلتر رنگ QPD و رموزائیک سخت افزاری، می تواند عملکرد فوکوس خودکار را به همراه خروجی 50 مگاپیکسلی Bayer با کیفیت بالا یا فیلم های 8K در زمان واقعی بهبود بخشد. این سنسور می تواند ویدیوهای 50 مگاپیکسلی 8K با فوکوس خودکار QPD با سرعت 30 فریم در ثانیه، ویدیوهای 12.5 مگاپیکسلی 8K با سرعت 60 فریم در ثانیه و ویدیوهای 4K/2K با سرعت 90 فریم در ثانیه ضبط کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا