اگر کاربر اندروید هستید، چندین روش برای به اشتراک گذاری اپلیکیشن ها با گوشی های دیگر وجود دارد که برخی از آنها شامل دانلود اپلیکیشن های خاص است. گوگل تصمیم گرفته با افزودن اشتراک اپ در Nearby Share، کارها را آسان کند. Nearby Share قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به برنامه خاصی، به راحتی فایل ها را به اشتراک بگذارند. این ویژگی که در ماه اوت گذشته معرفی شد، معادل AirDrop برای دستگاه های اپل است و در دستگاه های دارای Android 6.0 Marshmallow و بالاتر موجود است.

Share Nearby به شما امکان می دهد انواع مختلف فایلها از جمله عکس و همچنین پیوند به دستگاه های نزدیک خود را به اشتراک بگذارید. با افزودن جدید به اشتراک گذاری نرم افزار، اکنون می توانید نرم افزارها را به دستگاه های نزدیک خود ارسال کنید. برای کارایی این ویژگی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Play Store را راه اندازی کرده و به My Apps بروید. اگر این ویژگی قبلاً در دسترس شما قرار گرفته است، باید یک برگه جدید به نام Share در کنار Library وجود داشته باشد. برگه را انتخاب کنید و این گزینه برای شما فراهم شده که اگر می خواهید نرم افزار ها را ارسال یا دریافت کنید، انتخاب کنید.

صرف نظر از اینکه کدام یک را انتخاب کنید، از شما خواسته می شود سرویس لوکیشن را روشن کنید. اگر ارسال را انتخاب کنید، به صفحه ای منتقل می شوید که تمام اپلیکیشن های نصب شده شما را لیست می کند. اپلیکیشن (های) مورد نظر برای ارسال را انتخاب کنید و دکمه سبز را در گوشه بالا سمت راست فشار دهید. گوشی شما شروع به جستجوی دستگاه های اطراف می کند. در صورت انتخاب دریافت، واسطی مشابه آخرین تصویر بالا دریافت می کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *