توییتر از اوایل سال 2020 شروع به برچسب گذاری در توییت های حاوی ادعاهای نادرست در مورد بیماری همه گیر COVID-19 کرد. سپس در ماه دسامبر، از گسترش سیاست های خود پیرامون اطلاعات نادرست COVID-19 به منظور سرکوب توییت های گمراه کننده در مورد واکسن های ویروس، از جمله برچسب زدن به این نوع توییت ها و نیاز به حذف پست های حاوی ادعاهای نادرست، خبر داد.

امروز ، سرویس میکرو وبلاگ نویسی اعلام کرد که شروع به استفاده از برچسب ها در توییت هایی کرده که اطلاعات نادرستی را در مورد واکسن COVID-19 منتشر می کنند. علاوه بر این، توییتر بسته به تعداد تخلفات  حساب هایی را که این توییت ها را به اشتراک می گذارند، قفل می کند. توییتر همچنین سیستمی معرفی کرده است تا بتواند حساب‌های کاربری‌ که چندین بار قوانین را نقض می‌کنند مجازات کند. پس از یک بار تکرار خطا با محوریت اطلاعات گمراه‌کننده‌ واکسن کرونا، حساب کاربری فرد به‌صورت موقتی تعلیق می‌شود. اگر تعداد تکرار خطا به پنج بار برسد، حساب کاربری فرد برای همیشه مسدود خواهد شد. توییتر امیدوار است از طریق این سیستم  بهتر کاربران را توجیه کند که چرا برخی محتواهای خاص نقض‌کننده‌ی قوانین این شبکه‌ اجتماعی هستند.

ابتدا برچسب ها توسط کارکنان انسانی شرکت انجام می شوند. پس از آن، سیستم یادگیری ماشین این برچسب ها را با استفاده از ارزیابی های انجام شده توسط اعضای تیم خود اعمال می کند. این برچسب ها همچنین حاوی پیوندهایی به پست های معتبر درباره واکسن COVID-19 است که از سازمان های بهداشت عمومی رسمی و همچنین قوانین توییتر تهیه شده است. در دراز مدت، توییتر قصد دارد از ترکیبی از برچسب های خودکار و تولید شده توسط انسان برای مقابله با اطلاعات نادرست واکسن COVID-19 در پلتفرم استفاده کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *