ایسوس روز گذشته از جدیدترین گوشی‌های گیمینگ خود رونمایی کرد. خانواده جدید ROG Phone دارای سه عضو جدید است: ROG Phone 5، ROG Phone 5 Pro و ROG Phone 5 Ultimate. اکنون کانال یوتیوب MKBHD در این ویدیو به بررسی نسخه Ultimate این سری پرداخته است.

نسخه آلتیمت، به عقیده بسیاری جذاب‌ترین عضو این خانواده است که تنها در یک نسخه و با 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در قاب پشتی این گوشی یک نمایشگر کوچک تاچ سیاه‌وسفید با نام Dolby Vision تعبیه شده که اطلاعات مهم مانند تماس دریافتی را برای کاربر نمایش می‌دهد. صفحه نمایش OLED این گوشی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و ابعاد 6.78 اینچی، برای بازی کردن و تماشای فیلم عالی است. این صفحه نمایش نرخ 144 هرتزی Refresh Rate و 300 هرتزی لمس دارد که تاخیر صفحه نمایش را بسیار کاهش داده است.

اپلیکیشن Armoury Crate داخل گوشی، به شما اجازه می‌‌دهد تنظیمات گرافیکی تک تک بازی‌ها را با جزئیات خیره کننده، تغییر دهید. اگر یک گیمر کامپیوتر باشید که عادت به سر و کله زدن با GeForce Experience یا Radeon Settings دارید، قطعا با این اپلیکیشن آشنا خواهید بود. خنک کننده‌‌ AeroActive Cooler 5 به پشت دستگاه متصل شده و گوشی شما را در هنگام بازی کردن برای مدت‌های طولانی، خنک نگه می‌دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *