شرکت وان پلاس از نسخه سفارشی Cyberpunk 2077 گوشی وان پلاس 8T با نام OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition رونمایی کرد. این نسخه از گوشی هوشمند 3999 یوان (597 دلار) قیمت دارد و با یک پیکربندی حافظه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی ارائه می شود.

OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition از نظر مشخصات دقیقاً نسخه معمولی وان پلاس 8T است. از نظر طراحی و نرم افزار با نسخه معمولی تفاوت دارد. در واقع، این سفارشی ترین نسخه محدود تلفن هوشمند وان پلاس است. وان پلاس چند سالی است که دستگاه های نسخه محدودی تولید می کند. برخی از موارد برجسته OnePlus 5T Star Wars Limited Editon ،OnePlus 6 Marvel Avengers Limited Edition و Oneplus 6T/7T Pro McLaren Limited Edition هستند.

این نسخه از وان پلاس 8T دارای طراحی سه مرحله ای است. قسمت بالای پانل پشتی شبیه پنجره ای است که آرایه دوربین با متن – “NETRUNNER EDITION” ،”2077″ و “NEural CONNECTION STATUS: ACTIVE” در آن قرار دارد. همچنین یک بارکد از بازی وجود دارد. سپس، قسمت میانی پنل پشتی از شیشه AG ساخته شده که روی آن آرم وان پلاس نقش بسته است. سرانجام، در قسمت پایین، این پنل از طرحی کربن مانند با نشان Cyberpunk 2077 در رنگ زرد بهره می برد.

از لحاظ نرم افزاری، این گوشی با سیستم عامل OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید 11 همراه با یک تم خاص، استایل AOD و فیلترهای دوربین طراحی شده پس از بازی ارائه می شود. در نهایت، این گوشی هوشمند در جعبه مخصوصی قرار داشته که شامل نقشه بازی درون آن چاپ شده، یک قاب محافظ با حاشیه های رادیوم، آداپتور برق Warp Charge 65، کابل USB، برخی برچسب ها و یک نشان است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *