موبایل و تبلت

ال جی برنامه زمانی انتشار آپدیت اندروید 11 را منتشر کرد

ال جی یکی از کندترین شرکت ها در ارائه به روزرسانی های بزرگ نسخه اندروید برای گوشی های هوشمند خود بوده و این بار اوضاع فرقی نمی کند. این شرکت کره ای تاکنون به روزرسانی اندروید 11 را به واحدهای Velvet 5G در کره (ژانویه) و برخی نسخه های V60 در ایالات متحده (ماه گذشته) ارسال کرده است. اگر در اروپا هستید و فکر می کنید چه انتظاری داشته باشید، سایت آلمانی ال جی جدول مفیدی را منتشر کرده است. مفید، اما لزوما امیدوار کننده نیست.

براساس جدول زمانی منتشر شده، ال جی ولوت 5G اولین دریافت کننده آپدیت اندروید 11 از ماه آپریل در اروپا خواهد بود. قبل از پایان ماه ژوئن، G8X اندروید 11 دریافت می کند. سپس در سه ماهه سوم (جولای تا سپتامبر)، Velvet 4G و G8S به این برنامه می پیوندند، در حالی که Wing ،K52 و K42 باید تا سه ماهه چهارم (اکتبر تا دسامبر) صبر کنند تا اندروید 11 را دریافت کنند.

این وضعیت ناراحت کننده بروزرسانی ها در LG است، بنابراین اگر دستگاه جدیدی خریداری کرده اید امیدوارم که بی تاب نباشید. مفهوم برنامه زمانی اینست که اگر گوشی LG دیگری در اروپا خریداری کرده باشید، به راحتی شاهد اجرای آن با سیستم عامل اندروید 11 نخواهید بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا