نرم افزار و اینترنت

ادوبی فتوشاپ روی macOS حالا با تراشه اپل M1 سازگار است

ادوبی اعلام کرده است که نسخه macOS فتوشاپ به روز شده تا از تراشه Apple M1 مبتنی بر ARM در جدیدترین مدل های Mac پشتیبانی کند. پشتیبانی بومی بدان معناست که اپلیکیشن دیگر لازم نیست در داخل نرم افزار شبیه سازی داخلی (معروف به Rosetta 2) اجرا شود، که عملکرد را بهبود می بخشد.

طبق ادوبی، نسخه بومی سیلیکون اپل فتوشاپ به طور متوسط 1.5 برابر سریعتر از “سیستم های نسل قبلی با پیکربندی مشابه” کار می کند. این مورد در طیف وسیعی از کارها مانند باز کردن و ذخیره فایل ها، اجرای فیلترها و عملیات محاسبه سنگین مانند Content-Aware Fill and Select Subject مورد آزمایش قرار گرفت. Adobe ادعا می کند که نسخه به روز شده این وظایف را به طور محسوسی سریعتر از قبل انجام می دهد.

ادوبی همچنین گفت که هنوز در روزهای اولیه برنامه نویسی برای سیلیکون اپل است و این شرکت به کار خود با اپل برای ادامه عملکرد در طول زمان ادامه خواهد داد. این شرکت هنوز ویژگی های اخیر مانند دعوت به ویرایش اسناد ابری و همگام سازی از پیش تعیین شده و سایر موارد را در این ساخت برنامه پیاده سازی نکرده است. جدا از این ساخت، ادوبی ویژگی Super Resolution خود را در Adobe Camera Raw Plugin ارسال کرده است که از هوش مصنوعی برای افزایش وضوح تصاویر استفاده کرده، همراه با نسخه بهبود یافته فتوشاپ برای iPad که شامل Cloud Document Version Version و توانایی کار با Cloud Documents در حالت آفلاین بوده، ارائه کرده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا