سونی به خاطر محصولات نوآورانه و با کیفیتی که برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران طراحی شده اند، مشهور است. این شرکت از محصول برتر دیگری رونمایی کرده است که مطابق با نیازهای دوره COVID-19 است، جایی که کنفرانس های تلفنی و جلسات مجازی امری عادی است. این دستگاه میکروفون بی سیم Sony ECB-W2BT لقب گرفته است.

با میکروفون بی سیم Sony ECB-W2BT می توان انتقال پایدار را حتی در فاصله 200 متر در یک محیط باز و بدون مانع انجام داد. همچنین، می توان از آن برای ضبط صدا استفاده کرد تا ضبط صدای دیجیتال کم صدا را از طریق رابط صوتی دیجیتال پشتیبانی کند. علاوه بر این، میکروفون بی سیم از طراحی جدیدی استفاده می کند که شامل واحدهای میکروفن چند جهته با کیفیت بالا برای کاهش نویز است. میکروفن همچنین می تواند صداهای واضح را از جهات مختلف برای دستیابی به ضبط صدا با کیفیت بالا دریافت کند. این میکروفون از کدک Qualcomm aptX با تأخیر کم استفاده کرده که می تواند ضبط صدا با کیفیت بالا و تأخیر کم ارائه دهد. سه حالت ضبط در دسترس وجود دارد که شامل حالت MIC، حالت MIX و حالت جدید RCVR می باشد. کاربران می توانند صدا و صدای محیط را در حالت های مختلف با توجه به نیاز خود ضبط کنند.

حالت MIC فقط صدای یک طرفه را از انتهای میکروفون دریافت می کند که برای برنامه های محیطی مانند کنفرانس وب و پخش زنده مناسب است. از طرف دیگر، در حالت RCVR، فقط صدای یک طرفه از گیرنده دریافت می شود که برای پخش نظرات در مورد رویدادهای ورزشی و ضبط ویدیوهای رشد کودکان و Vlogs مناسب است. سرانجام، در حالت MIX، میکروفون و گیرنده می توانند به طور همزمان مستقر شوند، مناسب برای محیط های دو بلاگ یا مصاحبه.

میکروفون بی سیم Sony ECM-W2BT همچنین دارای یک جلوپنجره است که می تواند به طور موثری صدای باد را هنگام ضبط در فضای باز کاهش دهد. هنگام اتصال به دوربین، گیرنده می تواند از آداپتور کفشک گرم دوربین تغذیه کند و می تواند تا 9 ساعت ضبط طول بکشد. هنوز در مورد قیمت و در دسترس بودن خبری نیست اما این محصول قبلاً در وب سایت سونی ذکر شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *