هواوی تابستان سال گذشته گجت پوشیدنی Watch Fit را معرفی کرد و اکنون این شرکت با دو گزینه رنگی جدید و نام جدید – Huawei Watch Fit Elegant، این مجموعه را به روز کرد. تفاوت با نسخه فعلی Active Edition در قاب ساعت از جنس استنلس استیل براق، و همچنین یک بند نرم فلورواستومر است. در دو رنگ شیک – سفید مات (با زبان طلایی) و سیاه نیمه شب (با سگک و قاب نقره ای) در دسترس خواهد بود.

مواد بند متفاوت از سیلیکون معمولی است که در Huawei Watch Fit پایه می آید – در برابر گرما، رطوبت، روغن و کشش مقاومت بیشتری دارد. آنها کمی گران ترند، اما در نهایت، شما گزینه با دوام تری خواهید داشت که همچنین کمتر مستعد ایجاد واکنش های آلرژیک است. از نظر مشخصات، هواوی Watch Fit Elegant با یک نمایشگر مستطیلی 1.64 اینچی AMOLED همراه است و یک دکمه در کنار آن دارد. رابط کاربری خود سیستم عامل Huawei Lite است که روی چیپست Kirin A1 کار می کند و عمر باتری 12 روزه دارد.

Watch Fit Elegant دارای یک سنسور GPS داخلی، سنسور ضربان قلب 24 ساعته و سنسور SpO2 تمام روز است. همچنین ویژگی های دیگری شامل 12 تمرین متحرک، 96 حالت تمرین، پایش قاعدگی و Huawei TruSleep 2.0 برای ردیابی و تجزیه و تحلیل برنامه های خواب است. هواوی Watch Fit Elegant را از 26 مارس با قیمت 110 پوند در انگلیس عرضه می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *