گجت و پوشیدنی

اپل ایرپادز پرو 2 با تراشه H2 و عمر باتری بیشتر معرفی شد

اپل مطمئناً زمان شیرین خود را برای بروزرسانی ایرپادز پرو صرف کرد، اما ما بالاخره ایرپاد پرو 2 را دریافت کردیم. با پشتیبانی از تراشه H2، اپل یک درایور و آمپلی فایر کم اعوجاج جدید را به همراه دارد که می تواند طیف وسیع تری از فرکانس های صدا را پوشش دهد.

صدای فضایی – فناوری صدای فراگیر اپل با ویژگی صدای فضایی شخصی به روز شده است. این کار بدین صورت است که به شما امکان می دهد دوربین عمق واقعی آیفون خود را بگیرید تا یک پروفایل صدای فضایی شخصی بر اساس شکل و اندازه گوش های خود ایجاد کنید. حذف نویز فعال (ANC) صدای محاسباتی پیشرفته ای را با قرار دادن میکروفون بهینه دریافت می کند. اپل ادعا می کند که در مقایسه با نسل اول AirPods Pro باید انتظار حذف نویز 2 برابر بهتر را داشته باشید.

شفافیت تطبیقی ​​حالت جدیدی است که هر نویز بالای دسی بل اطراف شما را گوش می دهد و آن را لغو می کند – مثلاً یک محل ساخت و ساز در حالی که وقتی دورتر و در یک محیط ساکت تر هستید، جلوه را کاهش می دهد. نقاط کنترل سنسور Force اپل اکنون دارای کنترل های لمسی اضافی برای تنظیم صدا هستند.

عمر باتری 6 ساعت گوش دادن و 30 ساعت با کیس رتبه بندی شده است. کیف شارژ جدید به لطف UWB با سرویس Find My سازگار است و همچنین دارای بلندگوی است که می تواند صداهای با صدای بلند را پخش کند تا به شما کمک کند آن را پیدا کنید. این کیس را می توان از پورت Lighting یا به صورت بی سیم از طریق هر شارژر Qi، شارژر MagSafe یا شارژر اپل واچ شارژ کرد. اپل ایرپادز پرو 2 249 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا