موبایل و تبلت

گلکسی A70 به اندروید 11 بروزرسانی شد

روز گذشته بالاخره گوشی گلکسی A70 نیز به اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 مجهز شد تا دومین و احتمالا آخرین آپدیت نرم‌افزاری عمده خود را پس از عرضه دریافت کرده باشد. گلکسی A70 از محبوب‌ترین گوشی‌های سال 2019 است. این گوشی اندروید 10 را در فوریه سال گذشته دریافت کرد و اکنون با یک رابط کاربر One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11، بسیار زودتر از موعد مقرر برای ماه می ‌عرضه شد.

در حال حاضر آپدیت اندروید 1 برای گوشی گلکسی A70 در اکراین منتشر شده است اما به زودی به کشورهای بیشتری گسترش خواهد یافت. این آپدیت OTA با بیلد نامبر A705FNXXU5DUC6 برای گوشی گلکسی A70 در اکراین منتشر شده و وصله‌های امنیتی ماه مارس 2021 را با خود دارد. آپدیت اندروید 11 برای گوشی گلکسی A70 سامسونگ نزدیک به 1.9 گیگابایت حجم دارد.

به این ترتیب شما جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری One UI به همراه تازه‌ترین وصله‌های امنیتی دریافت می‌کنید. طبق معمول این آپدیت نیز در چندین گام برای مناطق مختلف ارائه خواهد شد، با این حال می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings > Software update > Download and install در دسترس بودن آن را برای گوشی گلکسی A70 خود بررسی کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا