موبایل و تبلت

اوپو فایند ایکس 3 پرو اولین آپدیت را دریافت کرد

اوپو گوشی Find X3 Pro را با صفحه LTPO روانه بازار کرد و از لحاظ تئوری می تواند از نرخ تازه سازی تطبیقی از 1 هرتز تا 120 هرتز پشتیبانی کند. این شرکت چینی قول داده که این پرچمدار از این ویژگی برخوردار باشد، اما این ویژگی را بدون نیاز به بروزرسانی OTA از امروز آغاز کرد.

از نظر تئوری ، Find X3 Pro تشخیص می دهد چه برنامه ای مورد استفاده قرار می گیرد و میزان نرخ تازه سازی صفحه را کاهش می دهد، در نتیجه مصرف باتری کاهش می یابد. به عنوان مثال، هنگام پیش نمایش عکس ها یا استفاده از اپلیکیشن کتابخوان الکترونیکی، ممکن است به 1 هرتز کم شود، اما در عمل، به ندرت اتفاق می افتد.

با این حال، با به روزرسانی جدید، صفحه نمایش با برنامه های مختلف سازگار می شود. یک فیلم نشان داد که در واقع سناریوهای مختلفی وجود دارد و گوشی با آنها سازگار است. این عدد با رنگ بنفش میزان تازه سازی واقعی را نشان می دهد و هنگامی که دراور اپلیکیشن باز می شود و هیچ اتفاقی نمی افتد، به 1 هرتز می رسیم. اپلیکیشن های ویدئویی مانند YouTube و Tencent Video بین 24 هرتز و 60 هرتز کار می کنند، در حالی که برخی از بازی ها در واقع با فرکانس 90 هرتز اجرا می شوند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا