موبایل و تبلت

انتشار آپدیت اندروید 11 برای موتورولا اج پلاس با حالت دسکتاپ

امروز ، موتورولا به روزرسانی اندروید 11 خود را برای پرچمدار اج پلاس ارائه می دهد. بخشی از به روزرسانی ویژگی جدیدی به نام Ready For بوده که هر چیزی به تنهایی قابل خرید است. در واقع این یک حالت دسکتاپ برای اج پلاس است که به شما امکان می دهد دستگاه را با کابل یا آداپتور USB Type-C به تلویزیون یا مانیتور متصل کنید.

هنگامی که گوشی خود را وصل می کنید، متوجه می شوید که این گوشی چهار حالت دارد: دسکتاپ موبایل، تلویزیون، ویدیو و بازی. دسکتاپ موبایل شبیه حالت دسکتاپ است که از شرکت هایی مانند مایکروسافت، سامسونگ و هواوی دیده ایم. این میرور گوشی شما در صفحه بزرگتر است و پشتیبانی از اپلیکیشن های پنجره ای را اضافه می کند. از صفحه کلید و ماوس پشتیبانی می کند و همچنین می توانید از گوشی به عنوان صفحه لمسی استفاده کنید.

به جای تبدیل تلفن به رایانه رومیزی، حالت TV آن را به یک جعبه تنظیماتی تبدیل می کند. همه اپلیکیشن های تماشای ویدیو شما را می گیرد و به شما امکان می دهد از آنها برای تماشای نمایش ها و فیلم ها استفاده کنید. حالت ویدیو برای تماس تصویری است، به شما امکان می دهد در واقع از دوربین عقب به عنوان وب کم با وضوح بالا استفاده کنید. همچنین می توانید بین لنزهای موجود جابجا شوید. و درنهایت، حالت بازی، بازی های موجود را به شما نشان می دهد و به شما امکان می دهد در صفحه بزرگتر با کنترلر بلوتوث بازی کنید. به روزرسانی اندروید 11 با Ready For اکنون در اج پلاس ارائه می شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا