سخت افزار

رونمایی Gensis از کیبوردهای مکانیکی Thor 380 ،Thor 400 و Thor 401

شرکت Gensis به تازگی کیبوردهای مکانیکی جدید مخصوص بازی را در مدل های Thor 380 ،Thor 400 و Thor 401 با نورپردازی RGB راهی بازار کرده است. هر سه کیبورد دارای قاب آلومینومی هستند و گیمرها می توانند متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنند.

برای مثال، مدل Thor 380 RGB یک کیبورد مکانیکی با سوئیچ های Outemu Blue است. آنها دارای بازخورد متمایز، صدای کلیک قابل شنیدن و حرکت های قابل تشخیص هستند. Thor 400 RGB مجهز به سوئیچ Kailh RED است و برای آن دسته از گیمرهایی که سوئیچ های خطی را ترجیح می دهند، در نظر گرفته شده است. کسانی که به دنبال یک صفحه کلید با بازخورد خوب و بدون صدای کلیک قابل شنیدن هستند، باید در مورد Thor 401 RB با سوئیچ های Kailh Brown فکر کنند. نیروی فعال سازی برای این مدل حدود 45 گرم است. همه این صفحه کلیدها دارای کیس های آلومینیومی و کلیدهای فشرده با پروفایل کم هستند.

چاپ ها با فناوری “Double Injection” انجام می شوند، به طوری که سمبل ها در برابر آزمایش مقاومت می کنند. علاوه بر این، مکانیسم چرخش کلید N هنگام تلاش کاربر همزمان همه دکمه ها را بدون زحمت کنترل می کند. RGB Illumination مجموعه را کامل می کند، کاربران می توانند یکی از 13 حالت نور از جمله جلوه PRISMO، یکی از ویژگی های امضا سازنده را انتخاب کنند. Thor 400 RGB ، 401 RGB و 380 RGB شامل نرم افزاری برای تغییر تنظیمات، به عنوان مثال صرفه جویی در ماکرو است. تنظیمات برگزیده در حافظه داخلی ذخیره می شوند.

همه واحدها به اندازه عملکرد، مجموعه ای از کلیدها برای کنترل عملکرد چندرسانه ای و بلوک کلید ویندوز مجهز هستند. تکیه گاه قابل جدا شدن مچ دست، ویژگی مناسب مدل را افزایش داده و پایه های جمع شونده به کاربران اجازه می دهد تا زاویه موقعیت را تغییر دهند. کیبورد های Thor 380 RGB ، 400 RGB و 401 RGBl بزودی برای خرید در دسترس خواهد بود. قیمت مدل اول حدود 59.80 یورو خواهد بود، در حالی که قیمت دستگاه های سری 400 حدود 69.80 یورو است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا