آموزش

چگونه مخاطبین شخصی خود را از اینستاگرام حذف کنیم

اینستاگرام به شما امکان می دهد مخاطبین خود را با شبکه اجتماعی همگام سازی کنید تا بتوانید افراد را از دفترچه تلفن خود دنبال کنید. اما اگر قبلاً مخاطبینی را که می خواهید دنبال کرده اید، وقت آن است که آنها را از سرورهای فیس بوک حذف کنید.

به وب سایت اینستاگرام در نسخه دسکتاپ ویندوز 10، مک یا لینوکس مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. متأسفانه، نمی توانید مخاطبین خود را از اپلیکیشن اینستاگرام اندروید یا iOS حذف کنید. در گام بعد، روی نماد عکس پروفایل خود در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

از فهرست کشویی، “Settings” را انتخاب کنید.

از نوار کناری وارد بخش Manage Contacts شوید.

در این صفحه، می توانید لیستی از تمام مخاطبینی که به اینستاگرام ارائه داده اید، مرور کنید. برای پاک کردن اطلاعات دفترچه تلفن از اینستاگرام، روی دکمه “Delete All” کلیک کنید.

با این حال، این فقط یک اقدام موقتی است. اگر همگام سازی مخاطب را در اپلیکیشن اینستاگرام روشن کرده باشید، می تواند به طور خودکار دوباره اطلاعات دفترچه تلفن را از گوشی شما جمع آوری کند. برای جلوگیری از این اتفاق، اپلیکیشن اینستاگرام را در آیفون یا اندروید دستگاه خود باز کنید. بعد، با ضربه زدن روی تصویر پروفایل خود در گوشه پایین سمت راست، به نمایه خود بروید.

روی دکمه منوی سه خطی در بالای صفحه ضربه بزنید و “Settings” را از لیست انتخاب کنید.

وارد بخش “Account” شوید.

در منوی “Account” گزینه “Contacts syncing” را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. “Connect Contacts” را خاموش کنید.

برای اینکه بفهمید فیس بوک و اینستاگرام چه نوع اطلاعات دیگری درباره شما جمع آوری کرده اند، شما می توانید بایگانی از تمام داده های خود را دانلود کنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا