گجت و پوشیدنی

ریزر از هدفون اقتصادی گیمینگ Kraken V3 X رونمایی کرد

ریزر امروز هدست مخصوص بازی Kraken V3 X را معرفی کرد. این ارزانترین هدست ریزر است که از Razer Chroma RGB بهره می برد و به شما امکان می دهد بیش از 16.8 میلیون رنگ را برای ظاهری قابل تنظیم، نشان دهد. ریزر بهترین هدست های بازی تولید می کند و Kraken V3 X به نمونه قابل توجه خود می پیوندد.

Kraken V3 X از امروز با قیمت 70 دلار از طریق وب سایت ریزر در دسترس است. Razer Kraken V3 X را برای راحتی و جلسات طولانی تر بازی ساخته شده است. وزن آن فقط 285 گرم و دارای پارچه ترکیبی و بالشتک های گوش مموری برای راحتی است. این هدست همچنین دارای بالشتک نرم سربند است. Kraken V3 X دارای درایورهای Razer TriForce 40 میلی متری است که اولین بار در Razer BlackShark V2 مشاهده شد. Kraken V3 X همچنین از صدای فراگیر 7.1 برای صدای واقعی و همه جانبه پشتیبانی می کند. برای ارتباطات، Kraken V3 X از میکروفون Razer HyperClear Cardioid بهره می برد.

Kraken V3 X از طریق USB متصل می شود و با رایانه های شخصی یا پلی استیشن 4 کار می کند. این هدست با کنسول های ایکس باکس کار نمی کند، بنابراین اگر به هدفون نیاز دارید، باید مجموعه دیگر هدست های Xbox Series X و Series S بروید.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا