گوناگون

جیپ خودروی مفهومی الکتریکی Wrangler Magneto را به نمایش گذاشت

افزایش تولید خودروهای الکتریکی (EV) توسط خودروسازان سنتی در سال های اخیر بسیار زیاد بوده است. این روند باعث شده است که چندین خودروساز ظرفیت و منابع تولید خود را به تولید EVS تغییر دهند. به نظر می رسد ممکن است جیپ به زودی به لیگ تولیدکنندگان EV بپیوندد. این شرکت از طرح مفهومی جدیدی از خودروی الکتریکی خود رونمایی کرده که ممکن است در سال های آینده به واقعیت تبدیل شود.

این وسیله نقلیه مفهومی Jeep Wrangler Magneto نام دارد که چندین ویژگی از قبل نشان داده شده است. طراحی کلی خودروی الکتریکی آینده نگرانه از جیپ عمدتا از Wrangler Rubicon 2020 پیروی می کند. این خودرو جدید، موتور الکتریکی قدرتمند 285 اسب بخار و سیستم 800 ولت با چهار بسته باتری دارد. سیستم برق مسافت پیموده شده قابل توجهی را برای خودرو با شارژ کامل فراهم خواهد کرد، اگرچه جیپ در مسافت پیموده شده واقعی سکوت کرد.

جیپ همچنین گفت، Wrangler Magneto یک گیربکس شش سرعته دستی خواهد داشت، بدیهی است که بخشی از مشتریان خود را که طرفداران سرسخت گیربکس دستی درایوهای چهار چرخ جیپ هستند، جذب کند. چندین شکاف در Magneto قابل مشاهده بوده، که ممکن است توانایی آن را برای کنار آمدن با بسیاری از پیشنهادات برتر رهبران بازار مانند تسلا به طور جدی محدود کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا