موبایل و تبلت

انتشار جزییاتی از فناوری خنک کننده مایع تغییر فاز شیائومی Mi 11 اولترا

تنها دو روز دیگر یعنی 29 مارس 2021، از رویداد معرفی گوشی شیائومی می 11 اولترا باقی نمانده که این شرکت ویژگی های اصلی همراه با دستگاه را فاش کرده است. امروز، تأیید شده است که دستگاه دارای یک فناوری خنک کننده تغییر فاز کامل است.

در پست ویبو، این شرکت گفته است که Mi 11 Ultra اولین دستگاه در جهان است که از این فناوری خنک کننده برخوردار است. اگر گفته های این شرکت درست باشد، یک ماده هیدروکربنی آلی در داخل حالت بین جامد، مایع، گاز را تغییر می دهد. اکنون، هرگاه هسته چیپست گرم شود، این عنصر که در اصل یک پد حرارتی جامد است، برای جذب گرمای داخل از جامد به مایع تبدیل می شود. همچنین، این گرما باعث تبخیر مایع شده و در تغییر فاز دوم، گرما را به صفحه خیساندن مکمل VC منتقل می کند.

سال گذشته ، این شرکت یک سیستم خنک کننده با سه عنصر اصلی به می 10 اولترا – گرافن، مس، یک ورق گرافن اضافی و یک فیلم بسیار رسانا وارد کرد. با این حال، ادعا می شود که روش خنک نگه داشتن دستگاه در سال 2021 کمی متفاوت خواهد بود. گفته می شود این دستگاه از یک صفحه نمایش خمیده OLED QHD با قطر 6.81 اینچی و نرخ تازه سازی 120 هرتز، چیپست اسنپدراگون 888، تا 12 گیگابایت رم، باتری 5000 میلی آمپر ساعت با شارژ 67 وات بهره می برد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا