سخت افزار

شیائومی از روتر وای فای گیمینگ Tri-Band Mi AX9000 رونمایی کرد

شیائومی از روتر وای فای گیمینگ جدید Tri-Band Mi AX9000 رونمایی کرده که با پشتیبانی از استاندارد وای فای 6 همراه است. روتر جدید Mi AX9000 یک روتر سه بانده یا Tri-band بوده که از هر دو باندهای 5G و 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی کرده و مجهز به تراشه هشت هسته ای کوالکام (4 هسته + 2 واحد پردازش عصبی) مجهز شده است.

یک نکته قابل توجه این است که غول فناوری همچنین باند سوم 5G_Game را نیز ارائه داده که همانطور که از نامش پیداست، به وضوح به بازی اختصاص یافته است. بعلاوه، AX9000 پهنای باند 4 × 4 160 مگاهرتز را ارائه می دهد که بیش از 4 × 4 80 مگاهرتز موجود در روترهای سری AX3000 است. روتر جدید WiFi همچنین از MU-MIMO و OFDMA پشتیبانی می کند، به این معنی که می تواند از اتصال همزمان 16 دستگاه پشتیبانی کند.

با مشاهده طراحی، روتر با LED های متقاطع “X” در بالای روتر هشت ضلعی خود، زیبایی منحصر به فردی دارد. چهار آنتن را می توان با چهار درگاه LAN نیز در عقب مشاهده کرد. قابل ذکر است، این شرکت همچنین یک پورت USB 3.0 نیز ارائه داده است. برای خنک سازی، این دستگاه همچنین دارای یک فن است که می تواند روتر را خنک نگه دارد.

به لطف پردازنده کوالکام، روتر WiFi بسته به فرکانس متصل شده از سرعت تا 4804 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. روتر جدید با قیمت 999 یوان (تقریباً 152 دلار آمریکا) در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا