موبایل و تبلت

ردمی 9 پرو 5G آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد

شیائومی ردمی نوت 9 پرو 5G را به عنوان یک گوشی هوشمند انحصاری در چین در اواخر نوامبر سال 2020 عرضه کرد. این گوشی با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 آغاز به کار کرد. اکنون، چهار ماه پس از عرضه، این گوشی دریافت به روزرسانی مورد انتظار اندروید 11 را آغاز کرده است.

به روزرسانی اندروید 11 برای ردمی نوت 9 پرو 5G با شماره ساخت V12.0.2.0.RJSCNXM ارائه می شود. در حال حاضر در مرحله Stable Beta است. به عبارت دیگر ، این به روزرسانی فقط برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است. با ایجاد محدودیت در عرضه، شیائومی می تواند از بروز هرگونه فاجعه جلوگیری کند.

اگرچه ردمی نوت 9 پرو 5G فقط در چین موجود است، اما این گوشی با نام های مختلف با برخی تغییرات در مناطق خاص به فروش می رسد. در هند، همین گوشی، Mi 10i نام دارد. در حالی که، در اروپا، این دستگاه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (به جای 108 مگاپیکسلی) Mi 10T Lite نامیده می شود. هر سه گوشی ساخت MIUI تقریباً یکسان با برخی تغییرات جزئی اجرا می شوند. Mi 10T Lite اولین دستگاهیی بود که به روزرسانی اندروید 11 را در ماه فوریه دریافت کرد. اکنون، این به روزرسانی برای ردمی نوت 9 پرو 5G  نیز در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا