کنسول و بازی

اضافه شدن 30 بازی جدید و قدیمی به سرویس اپل آرکید

اپل اعلام کرده است که بیش از 30 بازی جدید به این سرویس اضافه می کند که شامل برخی از عناوین تجاری جدید Apple Arcade Originals و همچنین برخی از عناوین کلاسیک در دو دسته جدید است. اولین دسته از دو دسته جدید Timeless Classics است. این شامل بازی هایی مانند Really Bad Chess ،Sudoku Simple ،Backgammon ،Tiny Crossword Solitaire ،Checkers Royale ،Chess – Play & Learn ،FlipFlop Solitaire ،Good Sudoku ،SpellTower و Mahjong Titan است.

دسته دیگر App Store Greats است. این شامل عناوین کلاسیک App Store مانندMonument Valley ،Mini Metro ،Threes! ،Fruit Ninja Classic ، Chameleon Run ،BANDLAND ، Blek ،Don’t Starve: Pocket Edition ،Reigns و The Room Two است. در حالی که این بازی ها هنوز به صورت جداگانه در دسترس هستند، مشترکان Apple Arcade بدون هزینه اضافی به آنها دسترسی پیدا می کنند.

به غیر از این موارد ، این شرکت 30 عنوان جدید معرفی کرد. این موارد شامل NBA 2K Arcade Edition, Simon’s Cat: Story Time, Star Trek: Legends, The Oregon Trail, Cut the Rope Remastered, SongPop Party, FANTASIAN, Wonderbox: The Adventure Maker, World of Demons, Clap Hanz Golf و Taiko no Tatsujin: Pop Tap Beat می باشد. طبق معمول سایر اپل آرکید اورجینال، این بازی ها به صورت انحصاری در Apple Arcade و در بستر موبایل در دسترس خواهند بود.

با اضافه شدن این چند بازی، اکنون کتابخانه Apple Arcade شامل بیش از 180 بازی است. تمام بازی در پلن Fully Unlocked قابل دانلود، بدون تبلیغات و بدون خرید درون برنامه ای است. این سرویس با پرداخت 4.99 دلار در ماه و یک ماه استفاده آزمایشی رایگان در دسترس است و شامل دسترسی به یک خانواده شش نفره است. این سرویس از طریق آیفون، آیپد، آیپد تاچ، مک یا اپل تی وی قابل دسترسی است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا