کنسول و بازی

حداقل مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil 3 Remake اعلام شد

مدتی پیش شرکت کپکام بازی Resident Evil 3 Remake را به طور رسمی معرفی و اطلاعاتی از این عنوان را منتشر کرد. حال به‌تازگی، حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی مشخص شده است که بسیار شبیه به سیستم مورد نیاز نسخه‌ قبلی خود Resident Evil 2 Remake می‌باشد. البته لازم به ذکر می‌باشد که کپکام هنوز مشخصات سیستم پیشنهادی بازی را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در صفحه رسمی بازی Resident Evil 3 Remake در استیم، بازیکنان پلتفرم رایانه‌های شخصی برای اجرای این عنوان حداقل به یک پردازنده‌ Intel Core i5-4460 و یا AMD FX-6300، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX760 و یا AMD Radeon R7 260x، به همراه ۸ گیگابایت رم نیاز خواهند داشت. همچنین این بازی از دایرکت‌ایکس ۱۱ پشتیبانی می‌کند. در عین حال، این عنوان برروی سیستم عامل‌های ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ (۶۴ بیتی) قابل اجرا خواهد بود.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 7 – 8.1 – 10 (نسخه‌ 64 بیتی)
  • پردازنده: Intel® Core™ i5-4460 یا AMD FX™-6300
  • حافظه‌ رم: 8 گیگابایت
  •  کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce® GTX 760 یا AMD Radeon™ R7 260x با 2 گیگابایت حافظه‌ی ویدیویی
  • دایرکت اکس: نسخه‌ 11

Resident Evil 3 در تاریخ 3 آپریل 2020 (جمعه 15 فروردین) بر روی پلتفرم‌های رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد و در صورت خرید این عنوان، به بازی Resident Evil Resistance که بخش چند نفره‌ی این فرنچایز وحشت بقا می‌باشد، دسترسی خواهید داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا