موبایل و تبلت

گوگل پیش نمایش 2.2 توسعه دهندگان اندروید 12 را منتشر کرد

گوگل امروز از انتشار Developer Preview 2.2 اندروید 12 برای توسعه دهندگان خبر داد. گرچه غیر معمول نیست که این شرکت به روزرسانی هایی را بین نسخه های اصلی بیلد منتشر می کند، اما به ندرت دو بار اتفاق می افتد. در واقع، این دومین به روزرسانی از زمان انتشار Developer Preview 2 در 17 مارس است.

این آخرین به روزرسانی Android 12 DP2 درصورت خرابی هنگام تلاش برای دسترسی به تنظیمات بلوتوث، رفع اشکال می کند و هشدارهای غلط در مورد کیفیت پایین تماس بلوتوث را از بین می برد. DP2.2 همچنین با اشکالی روبرو می شود که مانع از ذخیره گذرواژه های Wi-Fi توسط اندروید می شود. این به روزرسانی DP2 همچنین وصله امنیتی آوریل 2021 را به اندروید 12 آورده است. در نتیجه تغییرات بزرگی مشاهده نخواهید کرد، اما هنگام استفاده از نرم افزار پیش از انتشار گوگل، امنیت دستگاه شما بیشتر می شود.

بهبودهای دیگر در آپدیت Android 12 DP2 حل مشکلات آزاردهنده است. زمانی که بروزرسانی OTA را نصب می کنید، ویجت ها دیگر مستعد از بین رفتن نیستند. صفحه کلید روی صفحه، ریسک فعال سازی سایه اعلان را ندارد. ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده اکنون به درستی رمزگذاری می شوند و Codec 2.0 نباید اپلیکیشن ها را در برخی سخت افزارها خراب کند. این به روزرسانی است که حداقل در صورت تحویل به تنهایی، باعث افزایش عملکرد عمده ای برای دارندگان Pixel 4a 5G و Pixel 5 شده است. مثل همیشه، اگر در برنامه Android 12 Developer Preview هستید، می توانید با بررسی به روزرسانی ها، این نسخه را دریافت کنید.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا