صوتی و تصویری

رونمایی هواوی از Smart Screen V-series 2021 با صدای Devialet

هواوی ممکن است در صحنه گوشی های هوشمند سقوط کرده باشد، اما این شرکت هنوز تلاش می کند تا به پیشرفت در زمینه های دیگر بازوی تجاری خود ادامه دهد. امروز، غول چینی سه سری تلویزیون هوشمند جدید – سری X ،V و S را معرفی کرد. همه مدل ها با فناوری پیشرو، صدا در سطح سینما و خروجی فیلم و چندین ویژگی دیگر ارائه می شوند.

سری V هواوی اسمارت اسکرین از یک قاب فلزی با استفاده از آلیاژ آلومینیوم و پوشش فلزی براق ساخته شده و ظاهری زیبا به آن بخشیده است. همچنین از یک ورق فولادی ضد زنگ بسیار نازک با براقیت 0.3 میلی متر برای ترکیب ساندبار و بلندگو در یک طرح استفاده می شود. صفحه و بلندگوها با یک رنگ سیاه و سفید یکپارچه شده اند و باعث می شود تمام ویژگی های اطراف به نظر می رسد با روشن شدن صفحه ناپدید شده اند.

اوج روشنایی مدل های 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ 1000 نیت است در حالی که مدل 55 اینچی دارای حداکثر روشنایی 750 نیت است. نسخه 85 اینچی همچنین از سیستم نور پس زمینه پارتیشن ماتریس با نور مستقیم (168 پارتیشن) برای دستیابی به کنترل پارتیشن نور پس زمینه انعطاف پذیرتر استفاده می کند. فناوری Brightness Control Pro با تنظیم روشنایی تقسیم بلادرنگ هر فریم تصویر، کنتراست تصویر را بیشتر بهبود می بخشد و به قسمت های تاریک عمیق تر و روشنایی اوج بالاتر دست می یابد.

علاوه بر این، Huawei Smart Screen V-series 2021 دارای نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز است. همچنین با فناوری سریع و روان هواوی ارائه می شود که فیلم ها را با نرخ فریم پایین بهبود می بخشد و آنها را افزایش می دهد تا از گسستگی گرافیکی و شاترینگ جلوگیری کرده و یک تجربه مشاهده راحت و راحت را ایجاد کند. هر فریم در فیلم فراداده مخصوص به خود را دارد (شامل اطلاعات اصلی مانند روشنایی و رنگ). HDR Vivid از طریق فراداده های مختلف روشنایی، کنتراست و رنگ هر فریم را بهینه می کند.

از نظر عملکرد، سری V مجهز به تراشه هوشمند Honghu 818 بوده که از معماری Cortex A53 دو هسته ای و Cortex-A73 دو هسته ای تشکیل شده و سرعت آن 1.5 گیگاهرتز است. دوربین پاپ آپ یک دوربین بر پایه هوش مصنوعی اولتراواید 24 مگاپیکسلی است و از چت ویدیویی با کیفیت بالا 1080P پشتیبانی می کند. با الگوریتم ردیابی پرتره هوشمند، دوربین می تواند بدون جابجایی به صورت هوشمند پرتره را تشخیص دهد، به طوری که نمایش کاراکتر همیشه در وسط صفحه قرار دارد. هنگام استفاده از صفحه نمایش هوشمند برای تماشای فیلم یا انجام کارهای دیگر، می توانید هنگام تماشای فیلم از عملکرد ساعت و چت برای چت کردن استفاده کنید.

کیفیت صدا همچنین یکی از نقاط مهم فروش نسل جدید صفحه نمایش های هوشمند هواوی است. این سری یک ساب ووفر فوق العاده نازک با قدرت بالا، طولانی مدت، اعوجاج کم، ضخامت نازک تر و فرو رفتن با فرکانس پایین پایین را تصویب می کند. حالت های صوتی شامل خودکار، Devialet، استاندارد، سینما، موسیقی، اخبار، سفارشی است. سری V Huawei Smart Screen بر روی سیستم عامل HarmonyOS اجرا می شود و دارای ویژگی های صحنه سرگرمی تازه توسعه یافته است. صفحه کنترل از راه دور لمسی صفحه نمایش هوشمند هواوی دارای برچسب NFC داخلی است. با استفاده از این ویژگی می توان سریع و بدون نیاز به اتصال از طریق WiFi، محتوای ویدیویی و صوتی موجود در تلفن همراه را به نمایشگر هوشمند داد.

از نظر قیمت، نسخه 55 اینچی 5499 یوان (839 دلار)، نسخه 65 اینچی برچسب 7999 یوان (1221 دلار) قیمت دارد. مدل 75 اینچی (2،136 دلار) قیمت دارد و در آخر، قیمت نسخه 85 اینچی 21999 یوان (3،358 دلار) است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا