صوتی و تصویری

معرفی ساندبار Sonos Ray با اندازه کوچکتر و ویژگی های ساده تر

شرکت Sonos با تایید اطلاعات فاش شده، رسماً ساندبار جدید و ارزان‌تری را معرفی کرد که دارای سیستم موزیک مولتی روم عالی این شرکت است. این ساندبار که Sonos Ray نام داشته، حدود 279 دلار (399 دلار استرالیا) قیمت دارد و در ۷ ژوئن در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین بلندگوهای Sonos موجود را با یک سیستم کنترل صوتی جدید به نام Sonos Voice در اول ژوئن به‌روزرسانی خواهد کرد.

Ray یک ساندبار دو کاناله با رمزگشایی Dolby Digital است که نوید یک صحنه صوتی گسترده را با استفاده از موجبرهای اختصاصی می دهد. این اسپیکر جمع و جور تقریباً دو سوم اندازه Sonos Beam است و برای قرار گرفتن در داخل یک کریدنزا طراحی شده، اما همچنین می تواند با یک کیت جداگانه به دیوار نصب شود.

Ray ساندبار جدید اقتصادی Sonos فاقد دستیار صوتی داخلی، یعنی Google Assistant و Amazon Alexa است. همچنین از صدای فراگیر Dolby Atmos پشتیبانی نمی کند و یا پورت HDMI برای اتصال به تلویزیون شما ندارد. در عوض، Ray یک اتصال صوتی اپتیکال دیجیتال و همچنین Wi-Fi و Ethernet را ارائه می دهد. مانند هر بلندگوی دیگر در این سری، Ray سیستم مولتی روم Sonos را با ده ها برنامه سازگار و کنترل از طریق دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد. همچنین با Apple AirPlay 2 کار می کند.

این شرکت همچنین اولین دستیار صوتی خود را با نام Sonos Voice Control معرفی کرد که در تاریخ 1 ژوئن در تمام بلندگوهای دارای قابلیت صوتی Sonos در دسترس خواهد بود. قدرت و حجم صدای جیانکارلو اسپوزیتو (Far Cry 6، The Mandalorian) را دارد و می‌توان آن را در همان دستگاه Sonos به عنوان Amazon Alexa استفاده کرد، البته نه Google Assistant. کلمه بیدار “Hey Sonos” است و کاربران می توانند در عرض 6 ثانیه سوالات بعدی را بدون تکرار عبارت بپرسند.

منبع
cnet
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا