در اوایل هفته جاری، اوپو اعلام کرد که از 14 آوریل بروزرسانی پایدار ColorOS 11 مبتنی بر اندروید 11 را برای Reno2 Z منتشر خواهد کرد. اما این شرکت قبل از موعد مقرر، انتشار نسخه پایدار ColorOS 11 را نیز برای Reno2 Z و A91 و Reno3 A آغاز کرده است.

بروزرسانی پایدار ColorOS 11 برای A91 در اندونزی و برای Reno2 Z در هند در حال دریافت است. این به صورت دسته ای در حال پخش است و اگر نمی توانید منتظر بمانید تا به روزرسانی در گوشی هوشمندتان ظاهر شود، می توانید با رفتن به منوی Settings > Software Updates، دستی آن را بررسی کنید و روی نماد چرخ دنده در بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس در “Official Version Application” و روی “Apply now” کلیک کند.

علاوه بر این، اوپو همچنین در حال انتشار ColorOS 11 برای Reno3 A است که سال گذشته با ColorOS 7.2 به طور انحصاری در ژاپن عرضه شد. کاربرانی که گزارش به روزرسانی را دریافت کرده اند، نیاز به دانولد 3.07 گیگابایتی سنگین دارند، بنابراین هنگام دانلود به روزرسانی، مطمئن شوید که به Wi-Fi متصل هستید.

مطابق برنامه عرضه اوپو ColorOS 11، گوشی Reno2 در هند، مالزی، تایلند، پاکستان، میانمار، اندونزی، ویتنام، کامبوج و فیلیپین در صف بعدی است تا از بروزرسانی پایدار ColorOS 11 برخوردار شود. از 14 آوریل، اوپو بیلد ColorOS 11 بتا را برای A5 (2020) و A9 (2020) در هند و اندونزی و برای A73 5G در استرالیا، عربستان سعودی و امارات منتشر می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *