موبایل و تبلت

عرضه گوشی اقتصادی Infinix Hot 10 Play با باتری 6000 میلی‌آمپری

اینفینیکس گوشی هوشمند Infinix Hot 10 Play را امروز در هند معرفی کرد. این گوشی از یک نمایشگر عظیم و باتری بزرگ بهره می برد. برای عملکرد، یک چیپست مدیاتک مناسب برای بازی ها به کاربران ارائه می دهد و دارای یک سیستم دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی برای عکاسی است.

گوشی Infinix Hot 10 Play از یک صفحه نمایش LCD عظیم 6.82 اینچی برخوردار است که رزولوشن اچ دی پلاس یا 720 در 1640 پیکسل و نسبت ابعاد 20.5: 9 را ارائه می دهد. بریدگی قطره نمایشگر به عنوان خانه ای برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن عمل می کند. دوربین پشتی Infinix Hot 10 Play با کمک هوش مصنوعی دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک لنز کمکی عمق AI و یک فلاش LED است. پوسته عقب دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت سنتی است. این تلفن هوشمند، با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری XOS 7 همراه است.

چیپست MediaTek Helio G35 در زیر قاب دستگاه وجود داشته و از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می برد. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 وات تامین می شود. این گوشی قرار است با قیمت 113 دلار عرضه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا