شرکت MSI به تازگی رایانه همه کاره مدرن AM241 و مدرن AM271 را معرفی کرد. با داشتن مراقبت از چشم و طراحی ارگونومیک و یک صفحه IPS که زاویه دید گسترده ای را ایجاد می کند و تجربه مشاهده را افزایش می دهد، سری مدرن AM241 و AM271 به یک کامپیوتر با بهره وری مناسب تبدیل می کند.

کار با کامیپوترهای همه کاره سری AM241 و AM271 بهترین راه برای سبک کردن میز، خانه یا حتی دفتر کار در منزل است. این دسکتاپ های AIO به گونه ای طراحی شده اند که هنگام انجام کارها در خانه یا دفتر، راحتی بصری را بهبود می بخشد. هر دو مدل جدید با فناوری Anti-Flicker MSI ارائه می شوند که سوسو زدن تصویر را از بین برده و به طور موثر خستگی چشم ناشی از مدت زمان استفاده طولانی را کاهش می دهد، در حالیکه بهره وری شما را افزایش می دهد. حالت Less Blue Light Mode قرار گرفتن در معرض نور آبی هنگام استفاده روزانه را فیلتر می کند و راحت ترین تجربه مشاهده را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر افرادی که از خانه کار می کنند و به جلسات بصری اعتماد می کنند، وب کم MSI FHD به شما کمک می کند تا شما را به دنیا متصل کرده و بهترین کیفیت فیلم را به ارمغان بیاورد. همچنین اگر به حریم خصوصی بیشتری نیاز دارید می توانید وب کم را حذف کنید. با فناوری MSI Instant Display، از سری AM مدرن می توان به عنوان مانیتور بدون راه اندازی مجدد سیستم خود نیز استفاده کرد. وقتی دستگاه ها به درگاه HDMI آن متصل می شوند، صفحه بلافاصله روشن می شود. علاوه بر این، از مانیتور دوم از طریق خروجی HDMI پشتیبانی می کند و دادای پایه استاندارد VESA یا VESA روی Arm MT81 است. این شرکت اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت گذاری این دسکتاپ های همه کاره جدید منتشر نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *