دوربین های دیجیتال

پولاروید از کوچکترین دوربین فوری آنالوگ خود رونمایی کرد

پولاروید به تازگی از دوربین فوری جدید خود با نام Polaroid Go رونمایی کرده که با قیمت 99.99 دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد. از نظر طراحی و عملکردT تقریباً شبیه نسخه متراکم Polaroid Now است که سال گذشته راه اندازی شد. اما دارای چند افزونه مانند آینه سلفی و باتری با دوام بیشتر برای جمعیت مرسوم، مدام در حال حرکت و باهوش شبکه های اجتماعی است که این روزها قهرمان دوربین های فیلم فوری هستند.

این دوربین 2.4 در 3.3 در 4.1 اینچ ابعاد دارد. کوچکتر از جعبه نان یا Now که تقریباً از هر جهت بیش از یک اینچ بزرگتر است. همراه با آینه و ادعاهای پولاروید مبنی بر بهبود باتری 750 میلی آمپر ساعتی، این دوربین همچنین دارای ویژگی های استاندارد مانند تایمر خودکار (مناسب برای عکس های گروهی)، فلاش و قابلیت انجام نوردهی مضاعف به راحتی تنها با یک کلیک است.

دوربین Go به دلیل اندازه کوچکتر، از قالب فیلم فوری جدیدی استفاده می کند که اگر قبلاً اندازه های بزرگتری را که پولاروید از دوربین های دیگر استفاده می کنید ذخیره کرده اید، ممکن است ناخوشایند باشد. فیلم Color Go – که در صورت سفارش قبلی دوربین می توانید دو بسته دریافت کنید – ابعاد 2.623 در 2.122 اینچ دارد و ASA آن 640 است، به این معنی که Go در تنظیمات روشن تر یا با فلاش روشن بهتر عمل می کند. دوربین Polaroid Go امروز با قیمت 119.99 دلار همراه با فیلم بسته بندی شده برای پیش خرید در دسترس است. قیمت این دوربین 99.99 دلار است و از 27 آوریل به فروش می رسد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا