گاهی اوقات دستان شما پر است و نمی توانید گوشی خود را برای تایپ کردن یک پیام متنی بگیرید. خوشبختانه گوگل اسیستنت ارسال پیامک را فقط با صدای شما آسان می کند. ما به شما نحوه کار در گوشی ها و بلندگوهای هوشمند را نشان خواهیم داد. روند ارسال پیام متنی با گوگل اسیستنت در واقع در هر دستگاهی یکسان است. تنها تفاوت در نحوه فراخوانی دستیار برای شروع گوش دادن است.

در گوشی یا تبلت اندرویدی، دستیار را با گفتن “OK, Google” یا از گوشه پایین سمت راست یا چپ کشیده تا بلافاصله شروع به گوش دادن کند.

در آیفون یا آیپد، باید برنامه Google Assistant را نصب کنید و آن را از صفحه اصلی راه اندازی کنید. بعد از باز کردن برنامه، بگویید، “OK, Google” یا روی نماد میکروفون ضربه بزنید، تا دستیار شروع به گوش دادن کند.

برای بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند، دقیقاً مانند Nest Mini و Nest Hub، به سادگی باید در محدوده دستگاه عبارت “Hey Google” را بگویید.

وقتی گوگل اسیستنت شروع به گوش دادن روی دستگاه دلخواه شما کرد، فقط یکی از دستورات زیر فراخوانی کنید:

  • Send a message to Mom
  • Send a message

اگر بدون نام مخاطب عبارت Send a message را بیان کنید، گوگل از شما می خواهد پیام را برای چه مخاطبی ارسال می کنید. نام هرکسی را در مخاطبین خود بگویید.

بعد از اینکه شخصی را انتخاب کردید، گوگل پیامی را که می خواهید ارسال کنید درخواست می کند. به سادگی آنچه را می خواهید برای آن شخص ارسال کنید، بگویید.

سرانجام، گوگل پیام را با شما تأیید می کند و سپس ارسال می شود. اگر کاملاً درست نباشد، در این زمان فرصتی برای تغییر آن خواهید داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *