لپ تاپ

معرفی لپ تاپ Latitude 7320؛ رقیبی برای سرفیس پرو

اگر از اکثر کاربران، لپ تاپی با صفحه کلید جداشونده نام ببرند، احتمالاً آنها نام “سرفیس پرو” را بیان کنند. اما تعدادی از گزینه های ویندوز برای کاربران تجاری و مصرف کنندگان وجود دارد. دل امروز از لپ تاپ با کیبورد جداشونده جدیدی با نام Latitude 7320 Detachable رونمایی کرده که با سرفیس پرو رقابت خواهد کرد.

مانند مدل های قبلی قابل جدا شدن Latitude دل، Latitude 7320 Detachable یک تبلت قدرتمند ویندوزی با پایه ایستاده و عرشه صفحه کلید جداشونده است که برای کاربران تجاری طراحی شده است. مهمترین به روزرسانی 7320 این است که شامل جدیدترین پردازنده های نسل یازدهم اینتل تا Core i7 است.

مدل جدید همچنین دارای صفحه نمایش لمسی 13.5 اینچی، با رزولوشن 1920 در 1280 پیکسل و نسبت ابعاد 3 به 2 بوده و با پشتیبانی از قلم مخصوص خود (قلم فعال جدا شونده 7320) همراه است. دل می گوید این “سریعترین قلم استایلوس جهان است که در یک تبلت قابل جدا شدن تجاری موجود است.” این شرکت ادعا می کند که فقط در مدت 30 ثانیه 100 درصد شارژ می شود و با یک بار شارژ 90 دقیقه استفاده مداوم را فراهم می کند.

مانند سایر Latitude های مدرن، Latitude 7320 Detachable از نرم افزار Dell Optimizer مجهز به هوش مصنوعی پشتیبانی می کند که با توجه به رفتار کاربر، عملکرد دستگاه و طول عمر باتری را بهبود می بخشد. دل ادعا می کند که این “هوشمندترین رایانه شخصی در جهان” است. این دستگاه از پلتفرم Intel vPro پشتیبانی می کند و می تواند با ویندوز 10 پرو و خانگی و Enterprise همراه باشد. Dell Latitude 7320 Detachable هم اکنون برای خرید با قیمت پایه 1549 دلار در دسترس است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا