نرم افزار و اینترنت

قابلیت ترجمه خودکار متن های اسکرین شات ها در گوگل لنز

براساس گزارشات، گوگل قابلیتی جدیدی را به اپلیکیشن گوگل لنز افزوده مه می توان متن های اسکرین شات را به طور خودکار به زبان دیگری ترجمه کنید. ویژگی جدید هیجان انگیز در Google Lens Screenshot UI برای دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید 11 به بالا در دسترس است. دکمه ترجمه در تصویر قابل مشاهده خواهد بود و با کلیک بر روی آن، متن مورد نیاز به سرعت شناسایی و ترجمه می شود.

گوگل همچنان نوآوری هایی را منتشر می کند که مطمئناً به آن کمک می کند تا در میان رقبایش، جایگاه خود را حفظ کند. علاوه بر ترجمه متن، می توانید متن را در اسکرین شات کپی کرده، سپس آن را برای دسترسی آفلاین دانلود یا در برنامه Google Translate یا شبکه های اجتماعی مانند توییتر یا اینستاگرام به اشتراک گذاشت. همچنین کاربران می توانند زبان فعلی را برای دسترسی آفلاین دانلود کنند و به سرعت اسکرین شات را به اپلیکیشن کامل Google Translate ارسال کنند.

هیچ نشانه ای وجود ندارد که ویژگی جدید ترجمه Google Lens Screenshot در اندروید 10 یا پایین تر نیز در دسترس باشد، اما ما انتظار داریم که در دستگاه های اندروید 12 وجود داشته باشد. این ویژگی برای عملکرد بیشتر با نسخه وب ادغام شده است. گوگل لنز اولین بار در Google I/O 2017 رونمایی شد. این ابزاری برای شناسایی تصویر بوده که برای اولین بار با Google Assistant در پیکسل 2 و 2 ایکس ال تلفیق شد.

منبع
9to5google
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا