شرکت Ulefone یک دوربین پوشیدنی دید در شب را عرضه کرده است. دستگاه بسیار قابل حمل که به عنوان لوازم جانبی تلفن هوشمند شما کار می کند می تواند به عنوان یک دوربین بدن پوشیدنی که به راحتی می توانید روی ژاکت، کمربند، جیب پشتی و غیره قرار دهید، استفاده شود.

دوربین دید در شب با سنسور تصویر CMOS اولترا حساس به نور Sony STARVIS IMX307 ارائه می شود که برای گرفتن عکس در نور کم و عکسبرداری از شب و فیلمبرداری مناسب است. این دستگاه از اندازه پیکسل بزرگ 2.9um، دیافراگم بزرگ f/2.0 و پشتیبانی از ضبط فیلم Full HD 1080P برخوردار است که به شما امکان می دهد در محیط کم نور تصاویر و فیلم های کاملاً واضحی بگیرید.

همچنین، با یک دوربین فوق عریض 116 درجه ای، با کاهش نقاط کور منظره ای از محیط پیرامون خود را به میزان قابل توجهی گسترش می دهید، و آن را برای نظارت و کارهای امنیتی عالی می کنید. این دوربین مجهز به 4 چراغ LED مادون قرمز با شدت بالا است که می تواند تصاویر واضح را حتی در تاریکی کامل ثبت کند و شما می توانید با روشن یا خاموش کردن چراغ های LED مادون قرمز خود بین تصاویر تک رنگ و تمام رنگی جابجا شوید.

برای کنترل دوربین، می توانید از کلید نور مادون قرمز که روی کابل تعبیه شده، استفاده کنید. با این کار می توانید بدون بیرون آوردن گوشی خود، بین حالت ها جابجا شوید. علاوه بر این، می توانید از اپلیکیشن Ulefone نیز برای همین منظور استفاده کنید. شما می توانید از دوربین در فضای باز و بدون نگرانی در مورد پاشش باران استفاده کنید، زیرا دارای گواهی IP66 است و آن را ضد آب می کند.

دوربین پوشیدنی Ulefone Night Vision از یک فیش Type-C برای اتصال با تلفن هوشمند شما استفاده می کند. همچنین دارای یک گیره و کابل به طول 2 متر در پشت است که می تواند با استفاده از آن دستگاه را به راحتی روی پیراهن، جیب یا کمربند خود بچسباند و دستان خود را برای کارهای مهم دیگر آزاد نگه دارد. این دوربین پوشیدنی قرار است با قیمت 69.99 دلار راهی بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *