سخت افزار

عرضه شارژر لنوو YOGA CC130 با دو رابط USB-C و خروجی 130 وات

لنوو به تازگی از یک شارژر جدیدی تحت عنوان YOGA CC130 رونمایی کرده که از طرحی مشابه YOGA CC65 استفاده می کند. با این حال، حداکثر توان خروجی در این مدل به 130 وات می رسد؛ دو برابر YOGA CC65. آداپتور شارژ در رنگ های سیاه و سفید وجود دارد. شارژر YOGA CC130 به دو پورت USB-C مجهز است که از یک پورت واحد حداکثر توان 100 وات تولید می شود. از طرف دیگر، شارژر هنگام استفاده از دو پورت، قدرت تجمعی 130 وات را تولید می کند. همین امر آن را برای شارژ همزمان تلفن های همراه و لپ تاپ مناسب می کند.

برای مرجع، شارژر YOGA CC65 از طراحی رابط USB-C دوتایی نیز بهره می برد. شارژر YOGA CC65 به دو پورت USB-C مجهز شده است. پورت اول از حداکثر خروجی 18 وات پشتیبانی می کند در حالی که پورت دوم USB-C از حداکثر خروجی 65 وات پشتیبانی می کند. بنابراین، پورت های دوتایی به طور همزمان از حداکثر 18W + 45W استفاده می کنند.

شارژر YOGA CC65 از فناوری شارژ سریع GaN استفاده می کند که باعث کاهش قدرت تبدیل انرژی و سطح کنترل دما می شود. حجم شارژر نیز 0.075L و وزن 103 گرم است. این مدل 130 وات به همان اندازه از فناوری GaN استفاده می کند. لنوو هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن YOGA CC130 را منتشر نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا