کنسول و بازی

افزودن حالت FPS Boost به 74 بازی دیگر ایکس باکس سری X/S

مایکروسافت در حال حاضر حالت Xbox FPS Boost خود را در 74 بازی دیگر فعال کرده و در مجموع 97 بازی را به ارمغان می آورد. عناوینی که FPS Boost دریافت می کنند شامل Assassin’s Creed Unity ،Deus Ex Mankind Divided ،Wasteland 3 و Far Cry 5 هستند که همگی به 60 فریم در ثانیه منتقل می شوند. می توانید لیست کامل را در سایت Microsoft پیدا کنید.

ویژگی FPS Boost برای کنسول های ایکس باکس سری X و سری S برای اجرای بهتر بازی های موجود طراحی شده است. مایکروسافت با برخی از بازی های سازگار با گذشته نرخ فریم را بهبود بخشیده، اما ویژگی FPS Boost بازی های قدیمی را بهبود می بخشد بدون اینکه توسعه دهندگان مجبور به ایجاد تغییراتی باشند.

این به روزرسانی ها تنها چند هفته پس از آن صورت گرفته که مایکروسافت حالت FPS Boost را به 13 بازی الکترونیک آرتز اضافه کرد که 12 مورد از آنها پشتیبانی تا 120 فریم در ثانیه را ارائه می دهند. مایکروسافت همچنین در ماه مارس FPS Boost را به تعدادی از بازی های بتسدا می افزاید. هر دوی این موارد قبلی با FPS Boost مجموعاً تعداد بازی ها را به 23 بازی رسانده، اما به روزرسانی های امروز مایکروسافت این تعداد را به 97 رسانده است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا