توییتر روز دوشنبه در یک پست وبلاگی اعلام کرد که ویژگی Spaces خود را به روی تمام کاربران با حداقل 600 دنبال کننده باز می کند. Spaces یک ویژگی چت فقط صوتی است که به میزبان اجازه می دهد چت صوتی را با سایر کاربران توییتر پخش کند. اعضای مخاطب می توانند به مکالمه گوش فرا دهند یا بخشی از آن شوند.

توییتر از ورود ویژگی های جدید به Spaces خبر می دهد. شاخص ترین آنها “Ticketed Spaces” است که به میزبانان Space اجازه می دهد با پرداخت هزینه ای از فضاهای خود کسب درآمد کنند. گروه محدودی از کاربران “در ماه های آینده” می توانند فضاهای بلیط شده را آزمایش کنند. همچنین می توانید یادآوری ها را برای Spaces آینده تنظیم کرده و زمان بندی کنید. Spaces با میزبانی مشترک، زیرنویس زنده بهتر و دسترسی بهتر به Spaces از طریق نماد نمایه در فید توییتر، همه در آینده به این قابلیت افزوده می شود.

در چند ماه اخیر توییتر تلاش زیادی کرده است تا اسپیسز را بهبود بدهد و آن را به سرویس بهتری برای رقابت با کلاب هاوس تبدیل کند. فیسبوک نیز به‌ دلیل محبوبیت کلاب هاوس سه پروژه‌ صوتی جدید معرفی کرد که همگی آنها در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. کلاب هاوس محبوبیت خود را در اواسط همه گیری به دست آورد زیرا بسیاری در قرنطینه بودند و اوقات خود را در خانه می گذراندند.

وقتی فردی که فالو کرده‌اید اسپیسی را آغاز می‌کند یا مشغول به حرف زدن در یک اسپیس می‌شود، از طریق حبابی بنفش در بخش بالایی تایم‌لاین خواهید توانست به آن دسترسی پیدا کنید. وقتی به‌عنوان شنونده به اسپیس ملحق می‌شوید، می‌توانید از طریق ایموجی واکنش نشان بدهید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *