اینستاگرام در جدیدترین قابلیت خود، امکان اضافه کردن زیرنویس خودکار استوری را معرفی کرده است. سال گذشته اینستاگرام ویژگی زیرنویس یا کپشن خودکار را به ویدیوهای IGTV اضافه کرد تا تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربران قرار گیرد. اکنون این قابلیت برای کاربران انگلیسی زبان و در برخی کشورها به بخش استوری اینستاگرام اضافه شده است.

ویژگی زیرنویس خودکار برای استوری اینستاگرام با استفاده از یک استیکر ساده در حال حاضر در دسترس کاربران انگلیسی زبان و برخی کشورهایی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، قرار گرفته است. این ویژگی برای افراد ناشنوا یا کم شنوا یا حتی افرادی که به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارند، گزینه مناسبی است تا بتوانند ویدیوهای منتشر شده در IGTV و اکنون در استوری‌های اینستاگرام را مشاهده کنند. حتی گاهی کاربران در شرایطی قرار دارند که نمی‌توانند ویدیوها را با صدای بلند گوش ببینند، در نتیجه ویدیو به همراه زیرنویس می‌تواند برای چنین افرادی نیز مناسب باشد.

برای استفاده از این قابلیت، کافیست پس از اطمینان از به‌روزبودن اینستاگرام وارد بخش استیکرهای استوری شوید. سپس گزینه Captions را انتخاب کنید. سپس می‌توانید صحبت کنید و استوری خود را ضبط کنید. پس از اتمام ضبط همچنین حالت‌های مختلفی برای نمایش کپشن خودکار وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. همچنین در صورتی که اشتباهی در زیرنویس خودکار وجود داشته باشد می‌توانید آن را اصلاح کنید. در حال حاضر امکان تغییر رنگ یا هایلایت زیرنویس خودکار وجود ندارد اما می‌توانید زیر آن بخش را با ابزار نقاشی رنگ کنید تا خوانایی نوشته‌ها بیشتر شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *