یوتیوب امروز رویکرد جدیدی در تبلیغات را معرفی کرده که خرید از پلتفرم ویدیوی خود را آسان می کند. این قابلیت جدید Brand Extensions نام داشته و یک تجربه تعاملی جدید که به بینندگان امکان می دهد در مورد محصولی که در صفحه تلویزیون متصل به خود می بینند با تنها یک کلیک روی یک دکمه اطلاعات بیشتری کسب کنند.

تجربه تبلیغات جدید در Brandcast Delivered، رویداد سالانه YouTube NewFront که دهمین سال خود را سپری می کند، رونمایی شد. Brand extensions برای نمایش آشکار یک دکمه قابل اجرا شامل پیوند وب سایت، به عنوان مثال، در یک تبلیغ تلویزیونی طراحی شده اند. در قالب آگهی جدید، یک دکمه جدید “ارسال به موبایل” در کنار دکمه “رد کردن تبلیغ” وجود دارد که به شما امکان می دهد پیوند وب سایت را به گوشی خود هدایت کنید. قالب جدید به منظور به حداقل رساندن اختلال در تجربه مشاهده شما است.

پس از ارسال تبلیغات به دستگاه تلفن همراه خود، می توانید بر روی لینک کلیک کرده و محصولات را خریداری کنید. برای برندها، این قالب به آنها امکان می دهد تعداد افرادی که با آنها تعامل دارند را بسنجند و محصولاتشان را مستقیماً در Google Ads خریداری کنند. یوتیوب می گوید این ویژگی جدید بخشی از تلاش گسترده تری است که تبلیغات تلویزیونی متصل را “حتی برای بینندگان بسیار مفیدتر و برای مارک ها جذاب تر” می کند. سرویس اشتراک ویدیو خاطر نشان کرد که این تنها اولین قدم در تلاش برای انتشار ویژگی های تبلیغات تعاملی است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *