کنسول و بازی

الکترونیک آرتز، شرکت Metalhead Software را خریداری کرد

الکترونیک آرتز به تازگی از خرید شرکت کانادایی Metalhead Software خبر داد.  این استودیو سازنده‌ سری بازی‌های Super Mega Baseball به شمار می‌رود. EA SPORTS و Metalhead در حال همکاری برای رشد محبوبیت Super Mega Baseball و همچنین ایجاد تجربه های جدید بازی و ورزش برای بازیکنان در سراسر جهان هستند.

بنیانگذاران Metalhead اسکات درادر و کریستین زوگر این شرکت را در سال 2009 تاسیس کردند و از آن زمان Super Mega Baseball را با یک جامعه مشتاق و وفادار به یک امتیاز بازی محبوب و پرطرفدار تبدیل کردند.

کام وبر (Cam Weber)، معاون اجرایی و مدیر کل برند EA Sports، در این خصوص گفت:

همه‌ی ما از طرفداران و بازی‌بازان مجموعه‌ Super Mega Baseball هستیم و مدت‌هاست که کار تیم متال‌هد سافتور را تحسین می‌کنیم. این مجموعه یک فرنچایز محبوب و دوست‌داشتنی در میان گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های ورزشی است. این فرنچایز با ایجاد تعادل، عمق گیم‌پلی بالا و سبک منحصر به فرد خود در ارائه‌ محتوا، یک اثر سرگرم‌کننده را ارائه می‌‎دهد. ما مشتاقانه به دنبال پشتیبانی و سرمایه‌گذاری در این تیم هستیم تا بتوانند به توسعه بازی‌های جدید و شگفت‌انگیزی که طرفداران را در سراسر جهان به هیجان می‌آورد، ادامه دهند. EA Sports همچنان به دنبال گسترش خود است و ما از ساخت تجربه‌های تعاملی و منحصر به فرد ورزشی بسیار هیجان‌زده هستیم.

همچنین اسکات دریدر (Scott Drader)، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی متال‌هد سافتور، در خصوص اضافه شدن این استودیو به الکترونیک آرتس گفت:

تیم ما در طول این سال‌ها به سختی تلاش کرده است تا فرمولی مناسبی را ارائه دهد که یک سبک منحصر به فرد را با گیم‌پلی عمیق و نوآورانه‌ بخش Co-OP و چندنفره ترکیب کند. ما بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم از قدرت الکترونیک آرتس برای جذب مخاطبان بیشتر و انجام اقدامات جاه‌طلبانه در توسعه‌ پروژه‌های آینده‌ی خود استفاده کنیم.

این حرکت آخرین مورد از سری خبرهای قابل توجه رشد و گسترش EA Sports از جمله کالج EA SPORTS College Football و EA SPORTS PGA TOUR و فرنچایز F1 است که اکنون توسط EA Sports از طریق خرید EA Codemasters منتشر شده است. EA Sports در مرکز تجربیات صدها میلیون طرفدار ورزش در سراسر جهان است.

الکترونیک آرتز در سراسر جهان نمونه کارهای بی نظیر خود نظیر NHL، فیفا، Madden NFL، UFC و همچنین ارائه سرویس های استریم در رایانه و موبایل، گیمرها را به سمت ورزش ها، تیم ها و لیگ های مورد علاقه خود نزدیک می کند. الکترونیک آرتز اطلاعات بیشتری در مورد Metalhead و برنامه های خاص محصول در آینده ارائه خواهد داد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا