شرکت MSI امروز از یک مانیتور گیمینگ جدیدی با نام Optix MAG301RF رونمایی کرد. این مانیتور از پنل 29.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1080 پیکسل بهره گرفته و دارای نسبت ابعاد 21 به 9، زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای است. مانیتور جدید Optix مجهز به نرخ تازه سازی 200 هرتز و پنل Rapid IPS با زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه هستند که بیشترین سود را در ژانرهای بازی سریع مانند تیراندازان اول شخص، جنگنده ها، کارت های مسابقه ای، استراتژی در زمان واقعی و ورزش دارد. این نوع بازی ها به حرکات بسیار سریع و دقیق نیاز دارند، که یک نرخ تازه سازی فوق العاده بالا و یک مانیتور زمان پاسخ سریع، شما را از رقابت بالاتر می اندازد.

قابلیت Gaming OSD App به شما امکان می دهد صفحه مانیتور خود را در زیر یک پنجره نرم افزار کنترل کنید. حتی می توانید تنظیمات نمایش را برای نرم افزارهای مختلف در برنامه سفارشی کنید. پس از شروع استفاده از نرم افزار، از پیش تنظیمات به طور خودکار اعمال می شود. آخرین و نه مهمترین، برنامه Gaming OSD به شما امکان می دهد از کلیدهای میانبر درون بازی برای تنظیم پیکربندی صفحه نمایش استفاده کنید.

مانیتور MAG301RF برای راحتی هرچه بیشتر شما در هنگام بازی ساخته شده است. از طریق تنظیمات شیب (-5 درجه تا 20 درجه)، پایین آوردن، بالا بردن (0 تا 100 میلی متر)، چرخش (-75 درجه تا 75 درجه) و پیوت (-90 درجه تا 90 درجه)، می توانید موقعیت را به راحتی تغییر دهید. Optix MAG274QRF-QD به فناوری HDR مجهز است که می تواند تصاویری با جزئیات بیشتر، طیف وسیع تری از رنگ ها تولید کند. Night Vision به طور هوشمندانه جزئیات را در ناحیه تاریک صفحه نمایش محاسبه و تقویت می کند، در مقابل اینکه به طرز وحشیانه ای کل صفحه را روشن می کند و باعث می شود برخی مناطق بیش از حد در معرض نور قرار گیرند. ام اس آی قیمت و زمان عرضه این مانتیور را اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *