رپورتاژ آگهی

آشنایی با مهم ترین مزایای استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت

بازی فورتنایت یکی از زیباترین بازی های سبک اکشن برای نسخه های موبایل است که در زبان فارسی به آن قلعه پلیدی نیز گفته می شود. این بازی توسط کمپانی معروف Epic Games در سال 2017 برای نسخه های موبایل عرضه شد و تا امروز محبوبیت بسیار زیادی را در میان علاقه مندان به این سبک از بازی های موبایل به دست آورده است.

بازی Fortnite در یک دنیای فانتزی در حال اجراست که گرافیک بسیار بالای آن در کنار شخصیت پردازی فوق العاده زیبایی که در این بازی قرار دارد، لذت دوچندانی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا آن ها با استفاده از این بازی بتوانند تجربه بسیار بالایی را به دست آورند. طراحانی که بازی فورتنایت را طراحی نموده اند، در وهله اول سعی نموده اند با شخصیت پردازی فوق العاده بالا، سبک بازی را به نوعی تغییر دهند که مخاطب پسند و عام پسند باشد و البته که در این مسیر به خوبی موفق بوده اند.

از دیگر ویژگی های این بازی می توان به شخصی سازی انواع شخصیت ها، سلاح ها و قدرت کاراکتر ها پرداخت که این موضوع توسط ارز رایج بازی فورتنایت به نام ویباکس انجام می شود که در ادامه اطلاعات کامل تری را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

آشنایی با مود های مختلف بازی فورتنایت

در بازی فورتنایت مود های مختلفی وجود دارد که گیمر ها بتوانند با استفاده از آن ها تجربه و لذت بیشتری را به دست آورند، از مهم ترین مود های این بازی می توان به مود های نجات دنیا – بتل رویال – کریتیو اشاره نمود که هرکدام از آن ها مزایا و ویژگی های خاص خود را به همراه دارد.

به عنوان مثال در بخش نجات دنیا شما به همراه 4 نفر دیگر وظیفه و مسئولیت این را دارید که از پناهگاه ها، بدست آوردن منابع و دفاع از تجهیزات به خوبی محافظت کنید! اما در برابر چه افرادی؟ در برابر کسانی که از آن ها در این بازی به عنوان مردگان متحرک یاد می شود و نام اصلی آن ها Husks است.

آشنایی با ویباکس در بازی فورتنایت

اکثر بازی های موبایلی دارای وضعیتی تحت عنوان پرداخت درون برنامه ای هستند! این پرداخت درون برنامه ای به گیمر ها کمک می کند تا آن ها بتوانند در زمانی کوتاه تر، به وضعیت بهتری در بازی دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال ممکن است در مراحلی از بازی قدرت و زور شما به دشمنان نچربد و عملا این موضوع در نهایت می تواند باعث بروز بسیاری از مشکلات در آن ها شود.

از این رو در این بازی این امکان برای شما قرار داده شده است تا بتوانید به راحتی شخصیت و کاراکتر خود را کمی تقویت کنید! اما چطور؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است، شما با استفاده از ویباکس فورتنایت می توانید به راحتی قدرتی به دست آورید که با استفاده از آن تمامی رقبای خود را از پای در بیاورید.

مزایای استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟

ویباکس در بازی فورتنایت دارای مزایای قابل توجه ای است که در ادامه به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

  1. شما با استفاده از ویباکس می توانید برای شخصیت و کاراکتر خود در بازی، انواع لباس را تهیه کنید! این نوع از لباس ها ارتباط کاملی با مسابقه داشته و می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی روند اجرای بازی برای شما داشته باشد.
  2. شما با استفاده از ویباکس می توانید سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیار دارید را به قدری قوی کنید که با استفاده از آن ها انگار به شخصیت دیگری تبدیل شده اید! بله، شما به راحتی می توانید این نوع از سلاح ها و تجهیزات خود را تا جای ممکن، آپگرید نمایید.
  3. شما با استفاده از ویباکس می توانید علاوه بر آپگرید نمودن، اقدام به تهیه و خرید انواع سلاح ها کنید. البته این موضوع متناسب با تعداد ویباکس های شما می تواند متغییر باشد. با این حال هر چه تعداد ویباکس بیشتری جمع آوری کنید می توانید به سلاح ها و تجهیزات بیشتری دسترسی داشته باشید.
  4. شما می توانید در رویداد ها و مسابقات مختلف و متنوع ای شرکت کنید تا بتوانید هیجان بیشتری را کسب کنید.

چطور می توانیم ویباکس را به دست آوریم؟

روش های به دست آوردن ویباکس بسیار ساده است! در عین حال دو روش برای این موضوع وجود دارد، (روش پولی – روش رایگان) در روش رایگان صرفا شما می توانید با انجام فعالیت هایی به مقدار کمی ویباکس دسترسی داشته باشید. اما در روش پولی که یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن ویباکس است، شما می توانید در کمترین زمان ممکن به تعداد دل به خواهی از ویباکس دسترسی داشته باشید و با استفاده از آن ها رنگ و لعاب ویژه ای به بازی و شخصیت خود هدیه دهید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا