لپ تاپ

لپ تاپ جدید اچ‌پی ZBook Studio G8 معرفی شد

ورک استیشن های ZBook اچ پی در درجه اول با توجه به سازندگان و کاربران سازمانی طراحی شده اند. دو لپ تاپ از سه لپ تاپ جدید ZBook G8 که امروز معرفی شده اند – ZBook Fury G8 و Power G8 – باید به زیبایی به آن دسته از کاربران پاسخ دهند. اما استودیو 15.6 اینچی 15.6 به یک دلیل کاملاً واضح گوی عجیب گروه است. این یک لپ تاپ کار است، با این حال دارای یک صفحه کلید با نور پس زمینه RGB است.

این لپ تاپ را می توان با برخی از اجزای سطح بالا پیکربندی کرد، مانند پردازنده های Core i7 و Core i9 که سری جدید سری 11 اینتل به تازگی معرفی شده، تا پردازنده Core i9-11950H vPro (سرعت کلاک پایه 2.6 گیگاهرتز، سرعت بوست 5 گیگاهرتز). به طور چشمگیری، این می تواند تمام این نیرو را در شاسی که وزن آن کمتر از چهار پوند است، در خود جای دهد.

لپ تاپ ZBook Studio G8 از جدیدترین کارت گرافیک Nvidia RTX 3080 بهره گرفته که می تواند حداکثر 16 گیگابایت حافظه ویدئویی داشته باشد، و در حال حاضر قدرتمندترین گرافیک موبایل موجود است. اگر بیشتر به فکر گردش کار خلاقانه هستید تا بازی، انتخاب GPU Nvidia RTX A5000 که برای افراد حرفه ای در نظر گرفته شده است می تواند انتخاب هوشمندانه تری باشد.

ZBook Studio G8 به طور پیش فرض با نمایشگر 1080p IPS عرضه می شود، اما می توان آن را به صفحه نمایش 4K IPS با نرخ تازه سازی 120 هرتز که 100 درصد پوشش رنگی DCI-P3 را دارد، ارتقا داد. همچنین می توانید صفحه لمسی 4K OLED را انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های غیر منتظره متمرکز بر بازی که این لپ تاپ دارد، پورت HDMI 2.1 است که به تنظیمات خاصی از Studio G8 امکان نمایش وضوح 4K با حداکثر 120 فریم بر ثانیه را بر روی مانیتورهای خارجی یا تلویزیون ها می دهد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا