لپ تاپ

سرفیس لپ تاپ استودیو؛ جدیدترین لپ تاپ قدرتمند مایکروسافت

مایکروسافت در رویداد معرفی محصولات سرفیس، از یک لپ تاپ قدرتمند جدید با نام سرفیس لپ تاپ استودیو رونمایی کرد. سرفیس لپتاپ استودیو محصولی هیبریدی است که قابلیت تبدیل شدن از لپتاپ به یک صفحه نمایش رومیزی یا حتی یک تبلت استودیو را دارد. در واقع برای این دستگاه سه حالت کاری تعریف میشود که با توجه به پشتیبانی از قلم هوشمند و جدید Surface Slim Pen 2 و البته نمایشگر لمسی، کاربردهای آن را تا نهایت توانایی ویندوز 11 گسترش میدهد.

این لپتاپ جدید از یک نمایشگر 14.4 اینچ با فناوری PixelSense مایکروسافت استفاده خواهد کرد که با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و فناوری بهینهسازی محتوای Dolby Vision، بهترین نمایشگر خانواده سرفیس تا به امروز را به همراه خواهد داشت. همانطور که عنوان شد این لپتاپ لولایی متفاوت با همه لپتاپهای ویندوزی خواهد داشت. این لولا با حالت منعطف خود قابلیت تغییر حالت را به سرفیس استودیو خواهد داد و مضاف بر آن شرایط را برای کار کردن در هر حالتی فراهم میکند.

در داخل لپتاپ نیز همه چیز عالیست، مایکروسافت از پردازنده نسل 11 اینتل در هر سه مدل آن استفاده کرده و کارت گرافیک دستگاه تا کارت جذاب Nvidia GeForce GTX 3050Ti قابل انتخاب است. با توجه به موارد فوق باید گفت که سرفیس استودیو میتواند علاوه بر قابلیتهای مهندسی و نرمافزاری خود، محصولی ایدهآل برای طراحی و حتی بازی باشد.

درست مانند سرفیس پرو 8، مایکروسافت در استودیو لپ تاپ سرفیس به سمت تاندربولت 4 حرکت می کند. دو پورت USB 4 با تاندربولت 4 و پورت شارژ معمولی Surface Connect و جک 3.5 میلی متری هدفون وجود خواهد داشت. پشتیبانی تاندربولت به این معنی است که می توانید Surface Laptop Studio را به چندین صفحه 4K متصل کنید، از حافظه خارجی با سرعت بالا استفاده کنید یا حتی از یک محفظه GPU خارجی برای تبدیل این دستگاه به یک رایانه بازی کامل استفاده کنید. طبق اعلام مایکروسافت این لپتاپ پس از رونمایی از ویندوز 11 در روز 5 اکتبر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا