آمازون به تازگی بروزرسانی نرم افزاری جدیدی را برای مدل های 5 و 8 سری Echo Sow منتشر کرده است. این بروزرسانی مربوط به Kids Edition Echo Show 5 نیز می شود. بزرگترین تغییر اضافه شده، اکو شو 8، دوربین 13 مگاپیکسلی با میداد دید 110 درجه مانند مدل اکو شو 10 است.

این می تواند حرکات شما را دنبال کرده و به شما کمک کند تا در حین تماس های ویدیویی مرکز خود را حفظ کنید. Echo Show 5 دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی به روز شده است اما از دنباله حالت فانتزی Echo Show 8 خارج می شود. یک چیپ ست هشت هسته ای به روز شده در Echo Show 8 وجود دارد و همچنین یک ویژگی جدید نرم افزاری است که هنگام ورود به اتاق برای ورود به برنامه های کاربر از قبل تعیین شده مانند روشن کردن چراغ ها یا راه اندازی یک دستگاه خانه هوشمند متصل، تشخیص می دهد. این طراحی بدون تغییر باقی مانده و سایر مشخصات اصلی با مدل های Echo خروجی یکسان هستند.

اکو شو های جدید در رنگ های خاکستری و سفید موجود است. اکو شو 8 با قیمت 130 دلار در حالی که اکو شو 5 اکنون 85 دلار است. نسخه Kids با یک سال هزینه رایگان Amazon Kids Plus و دو سال ضمانت بدون نگرانی 95 دلار پرداخت می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *