موبایل و تبلت

اینفینیکس Zero Ultra معرفی شد

اینفینیکس سرانجام گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود را با نام Infinix Zero Ultra معرفی کرد. بیایید نگاهی دقیق تر به قیمت و مشخصات گوشی هوشمند تازه این شرکت داشته باشیم.

Zero Ultra با طراحی پریمیوم عرضه می شود و دارای یک صفحه نمایش خمیده است و در رنگ نقره ای منحصر به فرد Coslight با شیشه بافت سه بعدی در پشت ارائه می شود. در مورد مشخصات، این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.8 اینچی 3D خمیده AMOLED با وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد و دارای حاشیه های باریک با حداکثر روشنایی 900 نیت است.

در زیر کاپوت، پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 920 است که مبتنی بر فرآیند 6 نانومتری بوده و شامل دو هسته 2.5 گیگاهرتز Cortex-A78 + شش هسته Cortex-A55 است. اینفینیکس می توانست از پردازنده بهتری استفاده کند زیرا قیمت دستگاه بسیار بالاتر از 500 دلار است. علاوه بر این، این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه سیستم‌عامل اندروید 12 را با XOS 12 این شرکت اجرا می‌کند.

اکنون، بیایید به مهمترین ویژگی های تلفن هوشمند، دوربین و شارژر بپردازیم. پنل پشتی Zero Ultra میزبان ماژول دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل HP1 با لرزشگیر اپتیکال، فوق عریض 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو است. در جلو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه دارد.

سوخت این گوشی از یک باتری دو سلولی 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این دستگاه از شارژر 180 واتی Thunder Charge پشتیبانی می‌کند که می‌تواند باتری گوشی را تا 100 درصد تنها در 12 دقیقه شارژ کند. اینفینیکس ZERO ULTRA در بازار جهانی عرضه شده و قیمت این گوشی برای تنها نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی آن 520 دلار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا