سامسونگ امروز بروزرسانی اندروید 11 و رابط کاربری One UI Core 3.1 را برای گوشی های میان رده گلکسی F02s و گلکسی M02s منتشر کرده است. برای کسانی نمی دانند، گلکسی A02s، گلکسی M02s و گلکسی F02s اساساً همان گوشی با نام های مختلف هستند. آنها سخت افزار یکسانی دارند و بنابراین، ساخت نرم افزار مشابهی را نیز اجرا می کنند.

از این رو، گلکسی M02s و گلکسی F02s بلافاصله پس از گلکسی A02s، دریافت به روز رسانی اندروید 11 (One UI Core 3.1) را در هند آغاز کرده اند. آخرین به روزرسانی سیستم این گوشی ها به ترتیب با نسخه های فریم ور M025FXXU2BUDC و E025FXXU1BUDC ارائه می شود. جدای از آوردن ویژگی های جدید و تغییرات رابط کاربر، به روزرسانی جدید این گوشی های هوشمند ارزان قیمت همچنین سطح وصله امنیتی را تا آوریل 2021 افزایش می دهد.

مانند هر به روزرسانی دیگر سیستم OTA، این بیلدها نیز به صورت دسته ای انجام می شوند. بنابراین، ممکن است مقداری طول بکشد تا به هر واحدی برسند. به هر حال، کاربران این دو گوشی سامسونگ در هند یا هر منطقه دیگر برای این موضوع می توانند به بخش Settings > Software update > Download and install شوند تا بررسی کنند آیا واحد آنها به روزرسانی شده یا خیر.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *