موبایل و تبلت

افشای تصویر و مشخصات گوشی پوکو M3 پرو 5G

به نظیر می رسد که برند پوکو اتقاق جدیدی را با خود به همراه دارد. نسخه 5G پوکو M3 پرو احتمالا تا چند هفته دیگر وارد بازار می‌شود. این محصول به پردازنده 5G مدیاتک مجهز شده و نرخ نوسازی آن بسیار بالاتر از نسخه معمولی است.

برخلاف این ایکس 3 و ایکس 3 پرو، به نظر می رسد که M3 Pro ظاهری یکسان با M3 نخواهد داشت، و این برند ترجیح داده از طراحی برجسته آن مدل برای نوع دیگری از طراحی برجسته چشم پوشی کند. کوین شیائوبو کیو، مدیرکل پوکو و Angus Ng، رئیس بازاریابی محصولات پوکو، جزئیاتی از مشخصات کلیدی POCO M3 Pro 5G را به اشتراک گذاشتند.

به گفته کیو، برخلاف ایکس 3 پرو، گوشی M3 پرو مجهز به تراشه 5G مدیاتک دیمنسیتی خواهد بود. شایعات این طور نشان می‌دهد که این دستگاه به چیپ‌ست Dimensity 700 مجهز خواهد شد زیرا انتظار می‌رود که این گوشی به عنوان گوشی اصلاح شده‌ ردمی نوت 10 5G وارد بازار شود. همچنین مقام مسئول تأیید کرد که ام 3 پرو در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز 329,072 شده است.

علاوه بر این، Poco M3 Pro از صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی بالا برخوردار است که در مقایسه با M3 پیشرفت دیگری است. همانطور که مشاهده می کنید، در سه رنگ از جمله زرد Poco در دسترس خواهد بود. با ورود پوکو ام 3 5G به بازار این شرکت ممکن است در عوض پوکو ایکس 3 را بازنشسته کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا