شارپ از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Aquos R6 پرده برداری کرد – یک پرچمدار که فقط یک دوربین در پشت دارد اما یکی از آن دارای سنسور بزرگ 1 اینچی است. این بزرگترین سنسور دوربینی است که در بین گوشی های هوشمند وجود دارد و به طور مشترک با لایکا از راه تحقیق و توسعه از طریق طراحی لنز تا تنظیم کیفیت تصویر ساخته شده است.

این تلفن همچنین با اولین صفحه نمایش 6.67 اینچی Pro IGZO OLED در جهان ارائه می شود که امکان سرعت تازه سازی دینامیکی بین 1 هرتز و 240 هرتز را برای یافتن تعادل مناسب بین صرفه جویی در مصرف برق و شفافیت فراهم می کند. همچنین نمایشگر آن دارای رزولوشن 2730 در 1260 پیکسل است. شارپ Aquos R6 به چیپست اسنپدراگون 888 مجهز شده است که با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه است.

سنسور دوربین امکان عکسبرداری با کیفیت 20 مگاپیکسل را فراهم می کند و لایکا و شارپ نیز لنزهای جلوی خود را دوباره طراحی کرده اند – این لنز 7P با دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی معادل 19 میلی متر است. همچنین یک حسگر ToF در کنار دوربین اصلی، یک فلاش وجود دارد. تنها تثبیت کننده تصویر شارپ و لایکا ارائه شده الکترونیکی (EIS) است.

طبق گفته سازنده، سنسور عظیم می تواند در شرایط کم نور کار برجسته ای انجام دهد. این باید دامنه پویایی بهتر و نویز کمتری را در مقایسه با تقریباً هر سنسور گوشی هوشمند دیگر ارائه دهد. بقیه موارد برجسته Aquos R6 شامل یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است. باتری 5000 میلی آمپر ساعت داشته و ضد آب و گرد و غبار است. این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید ارائه شده است. هنوز قیمت این دستگاه اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *